Pov Mila
Ik ben net wakker geworden en Gavi had me gister verrast met een ontbijtje op bed dus dat wil ik nu voor hem terug doen. Ik loop naar beneden alleen ik ga pancakes maken Inplaats van croissantjes. Ik heb de pancakes klaar en heb wat chocola en blauwebessen en frambozen en heb lekker een theetje gezet ook heb ik wat brokjes voor Luna in haar bakje gedaan.Ik loop naar Gavi zijn kamer ik hoop eigenlijk dat die al wakker is anders vind ik het zielig.
~klop klop~
Kom maar binnen! Ik loop naar binnen en Omg hij ligt daar zonder shirt Uhm. Ik heb een ontbijtje gemaakt omdat jij dat gister ook voor mij had gedaan. Ah heel lief Mila en hij geeft me een knuffel. Omg gewoon die blote lichaam van hem tegen me aan Omg.Mila ik heb training vandaag ga je mee? Ja ik heb zelf ook weer training dus ja ik ga mee! Isg Hoelaat heb je training dan? 7 uur zeg ik! Oke ik heb van 3 tot half 7 dus dat is prima! Ik knik en we eten het ontbijt op.Pov Pablo
Ik zit beneden Mila ging zich nog even opfrissen enzo. Dan word ik opeens geappt door Pedri wat heeft die nou weer te vertellen.Pedri💪🏼⚽️
~maat ik heb een chick hé ze is nu bij me huis.
~broer leuk man!
~ ja ze woonde in Nederland ze zat op dansen daar ze zegt dat ze Mila kent ze gaat ook weer op dansen hier.
~we komen zo langs!
~Isg maat
Einde gesprek
Mila komt naar beneden gelopen. Hey miel we gaan zo naar Pedri er is daar een verrassing voor je! Ik zie haar schrikken nee lieverd een leuke verrassing ik zie dat ze opgelucht adem haalt.we zijn aan het lopen naar Pedri zijn huis we hebben Luna mee wat Pedri is gek op Luna en dan kan ze ook geen dingen in huis doen. We lopen naar binnen en ik zie Mila gelijk al met grote ogen kijken. SARA en ze rent op het meisje af. Omgg ik heb je zolang niet gezien en ze geven elkaar een knuffel.Pov Mila
Omgg Uhm ik heb net me allerbeste vriendin van vroeger weer gezien. Sara en ik zijn een beetje aan het kletsen. Sara was 10 toen ze ging verhuizen naar Nederland dat vond ik heel jammer ze was me allerbeste vriendin ze hielp me toen al toen ik gepest werd. Gavi en Pedri zijn weer aan het gamen zoals altijd maar we moeten zo wel gaan. Sara en ik zijn aan het kletsen over dansen voor namelijk. Mila ik ga vanavond kijken bij jou training en beetje meedoen ik begin te gillen omgg echt. Jaa ik geef der een knuffel en we moeten lachen.We zijn aan het kijken bij de training van Gavi en Pedri. Heb je iets met Pedri? Ja we hebben al een relatie maar ik ken hem ook al een jaar ongeveer en jij dan met Pablo?Ja we hebben niks ik woon bij hem want je weet hoe me ouders zijn. Toen ik je nog kende enzo waren je ouders heel lief toch? Ja maar Rens is overleden en me andere broer is weggegaan en daardoor is het heel slecht gegaan tussen mij en me ouders en ik krijg een beetje tranen. Ze geeft me een knuffel en troost me. Fijn dat Pablo zo voor je klaarstaat toch? Ik knik en richt me weer op hun training.
De boys zijn klaar met trainen het is nu kwart voor 7 en Sara en ik zijn ons aan het opwarmen anders gaat het weer van de tijd af van de training zelf. Je bent echt nog lenig Sara! Ja ben ook niet gestopt hoor ik was verder gegaan in Nederland alleen daar werd beetje saai enzo! Ik knik en ga weer verder met stretchen. Sara jij hebt toch altijd in Nederland solo geweest vraagt núria? Ja klopt in de hoofdklasse ik ben al 18! Oke ik wil kijken hoe goed je bent en dan kan ik kijken of je dat hier ook kan! Sara en ik doen wat oefeningen en dat kunnen we allebei. Sara ik vind dat je solo kan worden zeg ik! Ja vind ik ook wel zegt núria. Sara kijkt geschrokken op word ik solo? Ja je bent heel goed! Zegt núria.ik en Sara geven elkaar een knuffel. Het gaat natuurlijk niet van jou tijd af Mila ik zet Sara erin om kwart over 5! Ik knik. Mila ik wil je dans zien zegt Sara!
We zijn met ze'n alle bij de Mac we hadden kapot veel honger. Goed gedaan Mila zegt Pablo ik moet blozen. Maat mogen we bij jou slapen er word in de nacht steeds aangebeld zegt Pedri ik zie dat Gavi knikt. Ja maar hoe gaat dat dan met slapen zeg ik lachend jij kan mij bij slapen als je dat wil zegt Pablo ik knik dat word dus lekker bij Pablo slapen.
~tijdskip~
Pablo en ik liggen in zijn bed we liggen lekker een film te kijken. Hij vroeg net of ik het echt wel wou maar ik zij dat ik het zeker wist. Maar Mila hoe gaat dat nou met school want je moet wel anders haal je je diploma niet lieverd! Ja ik wil wel naar school alleen niet deze school! Hij knikt we gaan morgen kijken voor een andere school zegt die ik knik en ga tegen hem aanliggen en dan val ik in dromenland!Deel 6 alweer!❤️
JE LEEST
Jij en ik❤️
RomanceHet verhaal gaat over Mila.Mila is 16 jaar en zit op dansen(gardedansen)ze zit nog op de middelbare school maar is een hele lange tijd gepest en heeft daardoor weinig vrienden. Zal pablo gavi der gaan helpen?