Deel 23

148 1 0
                                    

Pov~mila

Ik ben net uit bed gestapt Pablo lag ook in bed maar heb hem niet eens binnen horen komen gister. Ik loop na de kast en trek een baggy spijkerbroek aan met een t-shirt. Ik loop naar beneden om een ontbijtje te maken ik eet vaak in de ochtend een bakje met vla of yoghurt en dan aarbeien of banaan. Goeiemorgen lieverd hoor ik iemand achter me zeggen ik draai me om en ja hoor daar staat Pablo wel. Ja goeiemorgen gister was je zomaar weg en nu is het opeens goeiemorgen nou nee. Mila ik was met een reden weg je gaat het straks wel zien! Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat jij een hele dag hebt uitgespookt maar goed. Ik doe me bakje in de vaatwasser en loop naar boven om me tanden te poetsen me haar te doen en een beetje make up.

Mila kom je we gaan. Ik loop naar beneden doe me panda dunks aan en loop met Pablo naar de auto. Waar gaan we heen dan? Ja dat ga je zo wel zien. Hij rijdt naar ons appartement en zet daar de auto in de garage. Kom je mee? Ik knik en loop de auto uit. Hij loopt naar de deur en doet hem open. Nou loop maar schat en hij geeft me een zetje naar binnen. Ik loop naar binnen en ik kijk verbaasd om me heen. Uh heb je dit gister gedaan? Ja met Pedri en me vader was ook nog even komen helpen met de kasten. Omg Pablo sorry dat ik boos was! Nee je hoeft geen sorry te zeggen ik moest sorry zeggen ik heb niks van me laten weten en was niet met je bezig sorry! Ik geef Pablo een knuffel. Je bent het beste vriendje ooit! Hij geeft me een kus op me haar. Als je wilt kunnen we de dingen al in elkaar zetten en op de goeie plek zetten en dan kunnen we misschien vandaag al hier intrekken! En alle oude spullen dan vraag ik? Die gaan allemaal weg alles gaat weg we hebben alles nieuw of was je dat al vergeten zegt hij lachend. Ja ik had een beetje veel aan me hoofd.

Pov~Pablo

Mila en ik zijn begonnen met de bank neerzetten op de goeie plek en de tafels en dan hebben we de tv aangesloten. We zijn nu in de slaapkamer om het bed in elkaar te zetten en het op te maken en dan gaan we straks naar de winkels voor bakjes in de keuken en eten etc want zoals het nu gaat kunnen we hier vanavond ook slapen. Mila is nu het bed aan het opmaken en ik ben de tv aan het aansluiten zodat we tv kunnen kijken in de slaapkamer. Het water is aangesloten de koelkast alles is aan dus we gaan nu naar ons oude huis om kleren te halen maar eerst na de winkel zodat we ook dozen hebben om het in te doen.

We zijn nu bij een soort Makro want hier heb je alles. Uh kunnen we ergens gaan kijken voor  bakjes voor rijst etc in de keuken en voor in de badkamer? Ja tuurlijk schat. We zoeken een beetje in de Makro rond maar daar hebben we niet van zulke bakjes gevonden dus gaan we naar een soort action om ook nog van die verhuisdozen te halen.

We zijn al een hele tijd verder het is nu 12 uur en we hebben alles gedaan we hebben alles ingekocht wat moet en anders doen we morgen nog wel wat. Maar nu gaan Mila en ik lekker na bed Slaaplekker💕

Jij en ik❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu