Deel 26

125 1 0
                                    

Pov~Pablo

Mila is net van het podium afgegaan maar je zag der gewoon wegvallen. Ik en me moeder rennen zo snel mogelijk naar het podium toe naar Mila toe. Schatje gaat het goed? EHBO komt ook gelijk aan gerend ze heeft een flinke klap gemaakt en ze is nu buiten bewustzijn. Ik ga achter der zitten en hou der hoofd naar de zeikant zodat ze der tong niet kan inslikken.

We zijn 2 uur verder en we zitten in het ziekenhuis. Mila heeft net een paar kleine controles gehad en daarbij moet ze hier blijven slapen ze ligt nog op de kinderafdeling dus ik mag bij der blijven want ze is nogal een beetje bang en verder praat ze wel met der moeder maar heeft liever dat ik hier ben. Me moeder is beneden even koffie halen voor mij en haar Mila slaapt namelijk en die mag nu niks alleen maar water.

Mama ik ga even snel naar huis een tas pakken met kleding kan jij bij Mila blijven! Ja komt goed ik bel als er iets is! Ik knik en loop de kamer uit. Ik stap de auto in en ik kan je zeggen ik ben nog nooit zo erg geschrokken en vooral gaat het om Mila ze is pas 16 en traint zich echt kapot en het was ook niet dat ze maar heel even niet aanspreek baar was het was wel een tijdje zo. Ik rij naar ons appartement en snel fijne kleren pakken voor mij en Mila want ze heeft nu nog der trainingspak aan.ik pak de tandenborstel en haarspul van Mila in pak wat eten en ga dan weer zo snel mogelijk naar het ziekenhuis.

Ik ben terug mam! Ik zie dat Mila ook weer is wakker geworden. Hey schatje zegt ze dan met een schorre stem. Haii lieverd en ik geef der een kusje. Mila je bent 1e geworden ze sturen die op! Ze krijgt een glimlach op der gezicht. Hoeveel punten? 297! Zo en dan minuut later lag ik zowat dood en ze moet lachen. Ik ben echt trots op je Mila kijk hoe je nu ligt en je toen ook al zo voelde maar toch hebt geknald je bent echt een topper echt waar ik ga daar nog wel een stukje over schrijven op insta en Facebook want dit willen we niet vergeten je hebt ze er echt uit geknald en als je je volgende week goed voelt gewoon weer verder! Ja maar ze moet rustig doen mama! Komt goed Pablo zegt Mila gerust.

Uhh je zus vraagt of ik naar de Mac wil willen jullie ook wat van de Mac want dit eten is niet te eten? Uh ja mag wel doe voor mij maar een macchicken menu met een cola! Uh ik wil ook wel frietjes en 6 kipnuggetjes met een water! Me moeder knikt en loopt dan weg.

Jij en ik❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu