Pov~Mila
We zijn nu 2 weken verder, de wedstrijden zijn weer begonnen en ik heb er wel zin in maar iets in me zeg dat ik moet stoppen. Waar denk je over na Mila? Nee gewoon ik was aan het denken! Oh oke zegt Pablo en hij gaat op de bank zitten. Ik ga naar de winkel! Oke hoef je toch niet te zeggen? Nou ik dacht misschien wil je mee? Nee zegt Pablo best wel boos. Ik pak de sleutel van de scooter en loop na naar buiten. Ik weet niet waarom Pablo zo doet maar oke.
IK BEN THUIS! Maar ik krijg geen antwoord terug nou ja misschien is die na buiten. Ik leg de tas op het aanrecht en begin met uitpakken. We moeten nog verven in het appartement en daar zouden we vandaag mee beginnen alleen nu weet ik niet waar hij is. Ik pak een kom uit de kast en begin een salade te maken en zet hem even in de koelkast en dan kunnen we hem straks eten.
Het is nu al 7 uur en ik weet nogsteeds niet waar Pablo is hij appt of belt me niet. Ik besluit om Pablo zelfs maar te bellen.
~Mila waar ben je?
~Pablo ik ben bij pedri
~Mila waarom zeg je niks ik kwam thuis en je was weg ik heb al eten gemaakt!
~pablo oh maar ik eet niet thuis
~Mila pablo meen je dit ik heb een salade gemaakt
~Pablo ja sorry ik zie je vanavondIk heb opgehangen ik heb gewoon geen zin hierin hij laat me in de steek dan ben ik een keer vrij van dansen en dan laat die me de hele dag alleen zitten zodat die met pedri is hij is zowat elke dag met Pedri. Ik doe een beetje salade op een bordje en begin met eten want Pablo kom toch niet naar huis. Ik zet me bord in de vaatwasser het is nu 9 uur maar ik besluit om naar bed te gaan ik ben moe en voel me alleen. Ik doe de lampen uit beneden en de deur op slot en loop dan naar boven. Ik haal me make up van me gezicht af neem een korte douche en stap dan me bed in.
Pov~Pablo
Mila is een beetje boos op me hoorde ik net aan de telefoon en ik snap het wel maar ik ben bezig voor ons. Toen Mila naar de winkel ging ben ik met Pedri naar het appartement gegaan zodat we veel konden doen want ik wil daar eigenlijk volgende week al intrekken en alle meubels hebben we al uitgezocht. Ik vond het sneu toen Mila zij dat ik der in de steek liet en het is ook wel zo ik ben lullig geweest en we zouden het ook samen doen maar het is beter dat alles snel gaat want ik wil echt weg daar! Het is nu 10 uur ik app Mila maar ze reageert niet ik denk dat ze een filmpje aan het kijken is of ze ligt al te slapen.
Het is nu half 2 en alles is helemaal af we hebben alles geverfd ik ben echt super blij! Ik stap de auto in en rij naar huis Pedri was met ze eigen auto gegaan. Ik loop naar de voordeur alleen die zit al opslot en ik heb geen sleutel mee. Pedri heeft van dit huis een reserve sleutel. Ik ren naar pedri maar die woont toch maar 2 straten verder op en ren weer snel naar huis. Altijd als de deuren opslot is gaan we slapen dus Mila ligt al te slapen. Ik trek me schoenen uit en ga naar boven om snel een douche te nemen en stap dan ook lekker me bed in.
JE LEEST
Jij en ik❤️
Любовные романыHet verhaal gaat over Mila.Mila is 16 jaar en zit op dansen(gardedansen)ze zit nog op de middelbare school maar is een hele lange tijd gepest en heeft daardoor weinig vrienden. Zal pablo gavi der gaan helpen?