Pov Mila
Nou jongens ik heb even me rust gepakt het is nu vrijdag en vandaag gaan Pablo en ik helpen met het opbouwen van de danswedstrijd morgen ik heb er super veel zin in en morgen eindelijk me solo laten zien ik heb echt heel hard geoefend ook thuis en daardoor is die nu strakker geworden dus daar ben ik echt super blij mee! We brengen Luna vandaag naar de opa en oma van Pablo want die wouden graag op de hond passen dus dat mag natuurlijk. Ik ben me aan het klaarmaken ik heb een trainingspak aan want dat zit gewoon lekker en als ik klaar ben brengen we Luna en dan gaan we richting camp nou.Pov Pablo
Nou Mila is zich aan het klaarmaken en dan gaan we richting me opa en oma om Luna daarheen te brengen. We gaan vandaag helpen opbouwen want morgen word een hele lange dag dus ik wil dat Mila niet al te veel doet en geen zware dingen want ze is net weer hersteld en wil niet dat ze een terugval krijgt dus ze moet van mij rustig aan doen maar daar let ik wel op. Morgen word namelijk een spannende dag voor haar want ze gaat voor het eerst haar solo laten zien en haar prachtige jurk hij is echt super mooi me moeder heeft hem voor haar gemaakt en hij is zo mooi en het staat haar ook prachtig ben natuurlijk een trotste vriend dus heb ook een paar prachtige foto's ervan gemaakt! Me moeder helpt núria sinds een tijdje met het dansen bijv met jurken en decoratie etc.We zijn aangekomen in camp nou. Mila is gelijk na Sara gegaan Pedri zat natuurlijk alweer op de luie reet even op rust komen🤣 nee wij moeten straks helpen met podium en die is behoorlijk groot en hoog dus we moeten even onze rust bewaren. Ik zie Mila alweer heen en weer rennen en ja ik weet het ze is jong maar ik ben gewoon bezorgd en ze moet rust bewaren. Mila kom is? Ze loopt na me toe. Wat is er? Ik wil dat je rustig aan doet Mila je rent alweer overal heen doe rustig je moet rust bewaren je hebt morgen een hele drukke dag en je bent net weer hersteld Mila luisteren! Ja oke en ze loopt weg.
Ik ben der weer!
JE LEEST
Jij en ik❤️
RomanceHet verhaal gaat over Mila.Mila is 16 jaar en zit op dansen(gardedansen)ze zit nog op de middelbare school maar is een hele lange tijd gepest en heeft daardoor weinig vrienden. Zal pablo gavi der gaan helpen?