Deel 17

172 1 0
                                    

Pov Pablo
Ik ben net rustig wakker geworden het is 10 uur en Mila ligt nog lekker te slapen ik denk dat ze het nodig heeft. Ik stap het bed uit in me onderbroek heb ik geslapen dat doe ik echt nooit maar goed. Ik loop na beneden om een ontbijtje voor Mila te maken. Vandaag hebben we nog een feestje bij Xavi en núria voor de hoofdklasse en jeugd. Ik ga pancakes met Nutella aardbeien en frambozen. Mila gaat binnenkort weer na school maar we hebben de afgelopen tijd met haar moeder overlegt dat ze wel bij mij blijft want ik weet dat Mila zich daar niet goed voelt omdat ze daar veel heeft meegemaakt. Mila gaat een paar maanden na school om toch nog haar diploma te halen want ze is gepest geweest dat word ze nogsteeds dus ik ga der steunen.

Schatje wakker worden ik heb een lekker ontbijtje. Ik zie dat ze haar ogen opent en omhoog gaat zitten. Hey schatje en ze geeft me een kus. Omg wat heb je gemaakt dit is zo lief. En ze geeft me weer een kus en een knuffel. Ben je nog een beetje aan het nagenieten van gister schat vraag ik? Jaa heel erg ik ben echt super blij. Ik knik en glimlach na der. Zullen we samen in bad Pablo? Ja Isg schat ik heb het eten al op zal ik het bad aandoen? Oke maar dan doen we samen de bad bal erin oke? Helemaal goed schat! Ik loop na de badkamer en zet het bad aan. Ik zit er over na te denken om met Mila op vakantie te gaan want ik heb binnenkort een maand vrij van voetbal en Mila heeft nog geen school dus misschien dat we op vakantie gaan maar ik ga dat denk ik met Pedri bespreken misschien dat we ook wel met ze 4e kunnen. Milaatje het bad is klaar kom je schatje?

Pov Mila
Pablo roemt mij op in bad te gaan maar ik weet dus niet of we naakt of met bikini en zwembroek gaan en ik durf het eigenlijk niet te vragen. Uh Pablo hoe gaan we er eigenlijk in? Wat jij wil schat wil je er naakt in of met zwemkleren? Ik voel me veilig bij jou Pablo dus kom maar gewoon naakt! Hij glimlacht en geeft me een knuffel. Ik doe niks zonder je toestemming Mila en hij geeft me een kus. Oke welke bad bal gaan we erin doen? Uh die roze en ik wijs na de roze. Hij pakt de bad bal. Wil jij hem erin doen vraagt Pablo? Ik knik en maak er ook gelijk een foto van en zet het op me vh.

Pablo en ik stappen het bad in en hebben ook een tv in de badkamer dus we gaan tegelijkertijd ook een serie kijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pablo en ik stappen het bad in en hebben ook een tv in de badkamer dus we gaan tegelijkertijd ook een serie kijken. Na een tijdje voel ik dat me ogen zwaar worden en val ik weer inslaap.

Pov pablo
Nou Mila en ik zitten serie te kijken in bad alleen ze is inslaap gevallen🤣. Mila schatje wakker worden we gaan zo even na Pedri en Sara ze vroegen of we even wouden komen want sara had teveel eten gemaakt als lunch. Ik zie mila in haar ogen wrijven en knikt ja. We stappen het bad uit en mila droogt zich af. Ze kijkt me aan en begint te lachen. Waarom lach je? Pablo je zit helemaal onder de glitters😂 ik kijk haar aan en zie dat zij ook helemaal onder de glitters zit. Hahaha jij ook hoor zeg ik lachend. Ze kijkt me aan en geeft me een klap op me achterhoofd. Auw mila zeg ik voor de gein ze kijkt me met een serieuze blik aan en geeft me een knuffel. Sorry Pablo het spijt me. Ik duw haar kin omhoog en zie dat ze traanogen heeft. Hey schatje waarom huil je het was je een grapje ik heb geen pijn en ik veeg der tranen weg. Ze knuffelt me en gaat dan omkleden. Pablo mag ik een trui van jou aan ik heb het koud. Mila voel je wel goed het is 26 graden? Ja ik voel me goed ik ben alleen moe en heb het koud. Ik knik en pak een trui voor haar.

We zijn aangekomen bij Pedri en Sara en Mila was gelijk gaan zitten. Ik weet niet wat ze heeft maar ze is gewoon moe denk ik. Mila wil je wat drinken?vraagt Pedri. Uhm hebben jullie water? Pedri knikt en loopt na de keuken. Mila is er iets vraag ik. Nee er is niks en ze gaat op haar telefoon. Ik neem een redbul want daar had ik gewoon even zin in. Pablo potje gamen? Ja hoor Isg! Sara en Mila doen jullie ook mee? Sara knikt maar mila knikt nee. Mila waarom wil je niet meedoen vraagt Sara. Gewoon ik heb even geen zin! En ze legt haar hoofd op me schouder.

*tijdskip*
Mila kom we moeten gaan! Ze heeft een heel leuk jurkje aan hier even onze outfits.

*tijdskip*Mila kom we moeten gaan! Ze heeft een heel leuk jurkje aan hier even onze outfits

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit Mila

Mila en ik zijn na het feestje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mila en ik zijn na het feestje. We zijn gewoon een beetje aan het feesten en om 2 uur gaan we na huis en lekker na bedje.

Deel 17 alweer😘

Jij en ik❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu