Deel 36

128 1 0
                                    

Pov~Mila

Het is al een week verder ik heb veel gesport in de sportschool samen met Pablo en Pablo is nu naar Miami voor een wedstrijd. Het is nu ook zondag en ik heb een wedstrijd maar gelukkig kan ik meerijden met de moeder van Pablo.

Hey hoe gaat het? En ik geef der een knuffel. Goed met jou? Goed hoor! We rijden na de plek ik dans ook alles mee maar ja geen Pablo vandaag. Ik loop na de kleedkamer van onze vereniging en pak even me telefoon en ondertussen doet de moeder van Pablo me haar. En dan loopt de vrouw van Xavi binnen. Hoiii núria! Ze komt na me toe en geeft me een kus op me wang. Ik zie dat ik gebeld word door Pablo. Heyy schatje zegt die gelijk met een lach op ze gezicht. Hoii babe hoe gaat het daar? Goed lieverd ik moet straks nog even een paar testjes en dan begint vanavond de wedstrijd. Ja deze wedstrijd duurt tot 8 uur ofzo zij núria omdat er zoveel mensen mee doen dus ik ga het waarschijnlijk niet kunnen kijken maar je zit wel in me hart. Dat maakt niet uit lieverd als jij je best ook maar doet en jullie 2 gaan gewoon mee naar de Mac vanavond. Komt goed Pablo zegt ze moeder. Nou succes vanavond schatje jij kan dat en geen ruzie maken! Jij ook succes lieverd en als je iets weet laat het me weten en mama film het voor me oké! Ily Pablo! Ilyt bby en we hangen op. Ik heb de garde jurk al aan want we dansen de mars als eerste. En de make up is ook gedaan. Ik loop met me schoonmoeder na onze plek en ik ga me daarvoor al wat opwarmen. Ik kan heel goed met de meiden van me team dus niet dat jullie denken je hebt alleen Pablo.

(6 uur verder)

Ik heb alles gedaan en me solo ging zoooo goed wauw omdat ik het goed wou doen voor Pablo.het is nu zo de prijsuitreiking en die word opeens ook gefilmd. En dan de nummer 1 met 300 punten Mila Sanchéz! AAAAAAAAH ik knuffel núria want zij heeft mij met man en macht getraind ik loop het podium op en ga op de 1e plaats staan.

 En dan de nummer 1 met 300 punten Mila Sanchéz! AAAAAAAAH ik knuffel núria want zij heeft mij met man en macht getraind ik loop het podium op en ga op de 1e plaats staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We hebben alle dansen gewonnen die ik heb gedanst maar niet de hele vereniging heeft gewonnen jammer genoeg. We zijn nog met ze alle na de Mac geweest en daarna ben ik gaan douchen en na bed gegaan🩷

Jij en ik❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu