Deel 19

202 0 0
                                    

Pov Mila
We zijn gister aangekomen in Amerika en ik vind het zo leuk. Pablo ligt nog te slapen dus ik besluit om uit bed te gaan en me te gaan omkleden want het is 9 uur. Goeiemorgen schatje hoor ik Pablo zeggen. Ik loop na het bed toe en geef hem een kus. Hij stapt het bed uit en geeft me een knuffel. Schat wat gaan we doen vandaag? We hebben activiteiten vanuit het hotel gekregen het is lekker chill we gaan op een jetski en op een jobe met ze 4e! Oke gezellig en ga me tandenpoetsen. Heb jij je bikini al aan Mila? Ja! Oke dan doe ik me zwembroek aan!

Pablo en ik zijn richting het buffet we hebben daar afgesproken met Pedri en Sara ik hoop dat ze een beetje normaal kunnen doen tegen me. Goeiemorgen zeg ik vrolijk goeiemorgen Pablo en Mila zegt Pedri maar Sara zegt niks. Zullen we hier gaan zitten? en ik wijs naar een tafel van 4. Nou ik vind deze wat mooier zegt Sara en ze loopt er na toe.ik weet niet wat ze opeens tegen me heeft maar vind het niet leuk worden. Willen jullie 2 nog de stad in vanmiddag vraagt Pedri? Ja gezellig en ik kijk naar Sara. Nou Uhm het hoeft niet gaan jullie mee dan anders hoeft het niet? Pablo en ik wouden dan wel mee alleen wij wouden dan op terras en dan konden jullie even shoppen? Oh nee hoeft niet zegt Sara. Waarom wil je niet met mij de stad in? Gewoon antwoord ze snauw terug.

Pov Pablo
We zijn klaar met ontbijten en Mila en ik lopen nog even na onze kamer. Mila wat heeft Sara opeens tegen je? Ik heb echt geen idee ze doet opeens heel vaag sinds op het feestje doet ze zo en dat doet me pijn. Hij knikt en geeft me een knuffel.ze is me beste vriendin en dan doet ze me dit aan en ze begint te huilen. Ik geef der een knuffel. Anders als je wil shoppen schat gaan we wel samen oke? Ze knikt en kijkt me met een glimlach aan. We lopen de kamer uit en we hebben afgesproken in de lobby om na het strand te lopen. Pablo zullen wij samen op de jetski vraagt pedri? Nou Uhm ik ga met Sara als je het niet erg vind. Hij knikt en begrijpt me wel. Zal ik eerst gaan schat dan kan jij daarna? Ze knikt en doet haar zwemvest aan. Ik begin gas te geven ik zie dat ze het best eng vind. Na een tijdje gaan we ook nog het andere activiteit doen en daar doet Sara natuurlijk nogsteeds kut tegen Mila maar niet tegen mij meer alleen tegen Mila ik vind het echt sneu Mila is al niet sterk van binnen. Ik ga even Pedri appen.

                                   Pedri💙
* yo maat ik weet niet wat er met je vriendin is ze moet echt kappen Mila is helemaal overstuur en ze snapt niet waarom haar vriendin zo doet!
                              
                             * ja geen idee ze is jaloers op Mila

*ach waarom?
                     
                        * omdat Mila beter kan dansen ofzo

*slaat helemaal nergens op Mila is overstuur ze loopt te huilen als een gek! Maar prima ik ga met Mila de stad in zie je wel om 9 uur bij sparrow italia!
                                               *veel plezier!💙
                          
                         Einde gesprek

Ik loop met Mila door de stad en ze ziet er echt prachtig uit. Ik wil der graag een ring kopen dus misschien dat ik dat vandaag wel kan doen. Hierbij even onze outfits.

 Hierbij even onze outfits

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mila zullen we even na dit winkeltje? Ze knikt en we lopen het winkeltje in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mila zullen we even na dit winkeltje? Ze knikt en we lopen het winkeltje in. Ik zie dat haar oog valt op een ring en zie der glunsteren. Vind je die mooi schat? Ik vind hem echt mooi. Ik sla me armen om haar nek heen. Mila kan je even een flesje drinken halen in het winkeltje daar? Ja hoor en ze geeft me een kus en loopt de winkel uit. Ik pak de ring haar ring maat is 17 ja Mila heeft echt kleine vingertjes super schattig. Bye! En ik loop de winkel uit. Waarom moest ik alleen drinken halen eigenlijk zegt ze lachend. Ik haal een doosje uit me zak en ze kijkt verbaasd op. Heb je die ring gehaald nee toch Pablo nee toch? Ik maak het doosje open en laat de ring aan haar zien. Omg Pablo dat had niet gehoeven en ze begint te huilen. Ik neem der in me armen en knuffel der. Niet huilen schatje het is maar iets kleins ik hou van jou daarom wil ik het je geven babe en ik schuif de ring om der vinger heen.

 Niet huilen schatje het is maar iets kleins ik hou van jou daarom wil ik het je geven babe en ik schuif de ring om der vinger heen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mila en ik gaan nog verder shoppen we halen allebei kleren en 1 paar schoenen omdat het hier goedkoper is. Pablo het is kwart voor 9 zullen we na het restaurant? Ik knik en pak haar hand en lopen na het restaurant. Hey jullie zijn er zegt Pedri. Hij komt na ons toe lopen en knuffelt mij en Mila. We zitten hier en hij laat het plekje zien. Heb een nieuwe ring Mila? Ze knikt ja en ik zie Sara nogal jaloers kijken. Leuk joh waar gekocht rommel markt zegt Sara lachend. Ik zie Mila breken en zie dat ze iets wilt zeggen maar dat ze het moet laten. Wat nemen jullie voor eten? Ik neem pasta pesto zegt Mila ik neem biefstuk zegt Pedri ja ik ook zeg ik lachend. Ik neem patat zegt Sara. Sara neemt ook als enige alcohol blij van dag Mila geen alcohol mag ben daar echt totaal niet van. Zullen we straks nog uit vraagt Sara? Nou ik ga niet mee en Mila mag sws niet dus ik weet niet wat Pedri doet? Ja sorry Sara maar ik hou niet zoveel van drank en wil nog leuke dingen gaan doen op vakantie en niet met kater gaan zitten dus nee ik ga ook niet mee maar je mag wel alleen zegt Pedri. We hebben ondertussen ons eten op en Sara en onze wegen scheiden wij gaan met ze 3 na het hotel en Sara gaat uit.

Pov Mila
Vind je het niet kut dat ze uit gaat Pedri? Nee eigenlijk niet ik weet nou niet of ze wel de ware is want ze is stink jaloers ze is jaloers op jou Mila omdat jij net iets beter kan dansen daarom doet ze gemeen. Heeft ze dat gezegd? Ja ze heeft gezegd ik vind dat Mila moet stoppen want ze is het niet waard ze doet alleen maar stoer omdat ze beter is dit dat.bij voel me helemaal niet de beste dus ik weet niet waar haar probleem is maar goed ze doet opeens wel heel anders sinds het feest is daar niet iets gebeurd met een andere jongen of iets dergelijks? Ja alleen haar ex was er zegt Pedri. Ja daar zal je het wel hebben Pedri haar ex was geen goeie jongen! Hij knikt. Nou laten we het gezellig houden en een lekker ijsje halen zegt Pablo lachend en daardoor moeten ik en Pedri ook lachen. Ieders 2 bolletjes vraag ik? Ja hoor zegt Pablo ik lach naar hem en hij lacht terug. Hello can I get a tub with Lemon and forest Fruits? Ik bestel ook gelijk voor Pedri en Pablo. And a tub with oreo and mango? And a tube with mango and strawberry? Het word gemaakt en dan rekent Pedri af. We kunnen nog wel even wat drinken bij het hotel er is ook muziek? Tuurlijk schat! We gaan nog even bij het hotel zitten en om 2 uur lopen we na de kamer en gaan we slapen.

Jij en ik❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu