🦋7. Bölüm🦋 İlk öpücük🦋

25.3K 1.7K 237
                                    

Merhaba canlar 🌺

Nasılsınız ?

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💕

Keyifli okumalar 🦋

Sınır; 1000 vote

Baş parmağımı yaşadığım gerginlikten ötürü dişlerimin arasında sertçe ezerek, kendini dizginleştirmeye çalışıyordum ama ne kadar başarılı oluyordum inanın bilmiyorum. Emiroğular'ı gelmiş ve aşağıda kendileri için hazırlanmış sofra da yerlerini almış afiyetle yemeklerini yiyorlardı. Her ne kadar bunun normal bir yemek olduğunu kendime söyleyip dursam da Bahoz beyin o masa da yer alması tüm medeniyet kavramımı öldürüyordu.

"Bir de sen nasıl istersen öyle olsun dedi pis yalancı!" Dedim dişlerimin arasında sertçe tıslayarak ağıza alınmayacak küfürleri sıralamaya devam ettim kendisine. Önce beni pamuk gibi yapmıştı şimdi ise ateş topuna dönmeme sebebiyet vermişti.

"Ama ben sana yapacağımı iyi bilim Bahoz bey!" Dedim sanki görüyormuş gibi başımı tehditkarca kendisine salladım. Kendisine o kadar çok bilenmiştim ki, elime geçse dövecektim.

Ayaklarımın üst kısmına her şeyden habersiz oturan Perjin'e baktım tüm öfkemi bir kenara iterek. Bu kızda babası gibi şeytan tüylüydü. Yiyordu naneleri ama masum masum bakmıyor muydu işte o zaman içimde yanan ateşi söndürüyor tüm dertlerimi alıp götürüyordu.

"Senin o baban olacak adam varya çok şerefsiz!" El kadar bebeye, babasını karalamam ne kadar akıl karıydı bilinmezdi zira dediklerim çok komikmiş gibi bir kaç dişini göstererek güldü.

"Gülme kız!" Dedim sahteden kendisini azarlayarak. Eliyle iki üç kere dizime vurarak tekrar güldü. Bu kız aynı babası kılıklıydı nasıl da tersime gidiyordu.

"Aye" Mavişimin sesiyle tüm odağımı kendisine verip, kucağında Bahoz beyin geçen ay pazardan aldığı bez bebeğiyle nasıl mutlulukla oynadığını izledim buruk bir tebessümle. Babası olacak adamın yapması gerekenleri bir başkasının yapması ne kadar ağrıma gitsede artık alışmıştım. Asla gelmeyecekti Rıza bunun farkına varalı uzun zaman olmuştu o yüzden kızıma babalık yapmak isteyen Bahoz beyi daha fazla geri itmeyecektim. Ben nasıl ki gönül rahatlığıyla Perjin'e dokunuyorsam, seviyorsam o da öyle sevecek, öyle dokunacaktı.

"Annesinin mavi boncuğu." Dedim gözlerimde fışkıran sevgiyle.

Kıkır kıkır gülerek elinde ki bebeği gösterip, kendi dilinde anlamadığım bir şeyler mırıldandı.

Dürdane (Bey Serisi1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin