Merhaba canlar 💗
Nasılsınız?
Bölüme geçmeden önce demeliyim ki wattpad gerçekten çok kişi ulaşamıyor. Wattpad kapanmadan önce bölümü attığım gün 2 k okuyucu olurken ve diğer bölüme kadar 8 k okunurken, şimdi bu süreçte zor 2 k oluyor bu da demek oluyor ki wattpad geri açılmadıkça bizim kitaplar öksüz kalacak:(
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Keyifli okumalar!
Sınır; 1700 vote
..
Berfan'danBahoz'la evlendiğim günden beri günleri o kadar güzel geçiyordu ki, bir an bile olsun yüzüm asılmıyor zamanın nasıl geçtiğini hiç ama hiç anlamıyordum.
Gözümü açmamla kapatmam bir oluyordu sanki hani olur ya üç saniyelik rüya içerisine girersin uyandığında hala rüyanın etkisinde olmamın aptallığıyla sırıtırsın oysa ki ne gördüğünü bilmezsin, hatırlmazsın ama kalbin huzura kavuştuğu için mutluluk hormonların etrafa sacilmasina izin verirsin işte bende tam öyle oluyordum ara ara.Kocam Bahoz aşırı ilgili bir kocaydı. Üzerime o kadar çok düşüyordu ki kendimi ulaşılmaz bir yakut elması gibi hissediyordum. Beni bu bir hafta içerisinde o kadar mutlu etmişti ki ah keşke duvarların dili olsa da anlatsa...
Kucağımda ki Perjin'i emzirirken, pembe yanaklarını baş parmağımın ucuyla okşuyordum tüy hafifliğinde. Benim şükür sebebimdi bu kara kız ve babası.
O kadar güzeldi ki yavrum bazen içime alip hapsedesim kimseye göstermeyesim geliyordu. Bir gün deseydiler kendinden olmayana analık yapacak, kendin yavrun kadar seveceksin güler geçerdim. Ben bile bu kara kızı görene kadar bu kadar merhametimin bu kadar sevgimin çocuk olduğunu bilmiyordum belki başka çocuk olsa bu kadar benimsemezdim yardım ederdim yine ama kendi kızımla aynı tutamazdım.
"Keşke kimlik de anne adın Berfan yazsa." Ses tonum o kadar hüzünlü çıkmıştı ki ben bile bir an şaşırıp kaldım.
Günlerdir bu konuyu düşünüp duruyordum zira Morişin'in kimliğinde baba adı yerinde artık Rıza değil Bahoz yazıyordu tamam eş olarak kıyas dahi yapılmazdı rahmetli Sevda hanım gerçekten iyi bir insanmış ama kızım gün geçtikçe büyüyordu ve benden kopmasından korkuyordum gerçekleri öğrendiği zaman.
"Sende Şimdi diyorsun babam, kızı gibi gördüğü çocuğu devlet önünde bile sahiplenirken, sen niye sahiplenmeden ama kara kuzum annen bu konuda çok korkak baba yanlış anlasın istemiyor sadece içten içe kendisini yiyor anne. Hem seni doğuran kadın gerçekten güzel bir kalbe sahipmiş ben haksızlık yapmak istemiyorum çünkü o da isterdi senin onu bilmeni ki zamanı gelince bileceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dürdane (Bey Serisi1)
Ficción GeneralBerfan ve Bahoz'un hikayesine hoş geldiniz! Hikaye 1990'lar da geçmektedir ve yetişkin içerik sahneler bulunmaktadır.