🦋15. Bölüm🦋 Düğün hazırlığı🦋

9.5K 750 22
                                    

Hellüüü ben geldim ❤

Nasılsınız?

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💋

Keyifli okumalar 💦

Sınır: 1300 vote

🦋🦋🦋

Berfan'dan

Bugün ailecek şehre inip, üç hafta sonra çalgılı çengili olacak düğünümüz için alışveriş yapacaktık hatta Bahoz'un dediğine göre bana o beyaz kabarık elbiseden bile alacaktık.

İçimde adlandıramayacağım ucu bucağı olmayan bir heyacan ve mutluluk vardı. Midem de sanki kelebekler uçuşuyordu öyle tatlı bir ağrı vardı. Daha önce hiç bu kadar yoğun duygu içerisinde bulmamıştım kendimi belki daha önce evlenmiş üzerine boşanmış kadın denilecek bu neyin heyacanı diye hesap sorulacaktı ama ben o kötü evlilikte hiç hayır görmemiştim ki...
Hep yarımdım gencecik yaşta kendimi yaşlı nineler gibi hissetmiştim ama şimdi kendimi tamamlanmış, diğer yarımı bulmuş hissediyordum. Sanki ilk defa evleniyorumuşum gibi acemi ve korkaktım. Korkaklığım eşim olacak adama değil bu mutlu günlerin geride kalacak olmasınaydı.

Bahoz'un kucağında babasının gömleğinin bir parçasını ağzına alarak ağrıyan diş etlerinin ağrısını attığı çığlıklar gidermeye çalışan Morişin'in saçlarını ikiye ayırıp tararken, bir gözümde halının üzerinde hazırlanmış halde bizi bekleyen Perjin'deydi. Her zaman ki neşeli halınin aksine fazla durgundu ya hasta olacaktı ya da bir şey gönül koymuştu birazdan anlardım...

"Bu kız bugün niye bu kadar suskun Berfan?" Bahoz'un da demek gözünden kaçmamıştı ne kadar telaşlanmak istemesem de mavi harelerim tekrar halının üzerinde dakikalardır kıpırdamayan kızıma baktım.

"Bilmiyorum ki Bahoz." Dedim düşünceli bir şekilde kafamı iki yana sallayarak, dudaklarımı büzdüm. "Daha dün cıvıl cıvıldı acaba hasta mı?"

"Yok." Dedi bir saniye bile düşünmeden, Perjin'in hasta olmadığından bu kadar emin olması beni şaşırtırken, devam etti aklımda ki soru işaretini anlamış gibi. "Ağzının içine baktım, ateşine baktım hatta yeme içmesine de baktım ama her şeyi aynı değişen bir şey yok."

Perjin ile daha çok vakit geçirmeme rağmen ben bile bu kadar dikkat etmemiştim her ayrıntıya gerçekten babalığın hakını baştan aşağı veriyordu Bahoz Karadağlı!

"O zaman bizden birine gönül koydu." Dedim diğer düşüncemi kendisiyle paylaşaram ama hiçbir şey de yapmamıştık ki gönül koyması için Morişin'e ne kadar değer veriyorsak aynısını kendisine veriyorduk evlat ayrımı yapılmazdı mi...

Dürdane (Bey Serisi1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin