🦋10.Bölüm🦋 Dişe, diş kana, kan🦋

20.3K 1.4K 248
                                    

Merhaba canlar 🦋

Nasılsınız?

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤️

Keyifli okumalar🌿

Sınır; 1150 vote

🦋🦋🦋

Burnumdan verdiğim sert soluklar mutfakta yankılanırken, Nurten hanıma olan kinim ve öfkem azalmak yerine her saniye daha da çoğalıyordu. Zira
derdi benim olduğum konum değildi derdi Güldade'nin bu eve her halükarda girmeseydi daha Sevda hanım sağken bile bu konu gündemdeymiş de Bahoz bey susturamamıştı teyzesini aklım almıyordu nasıl karısı ve kızı yerine suçlu olmasına rağmen teyzesini tutardı ama ben Berfan'dıysam o kadını değil bu konağa sokmak kapının önünde geçirmezdim.

Gözlerinde kinin, hırsın ne denli büyük olduğunu görmüştüm kızlarımla aynı çatı altında asla ama asla barındırmazdım o kadını. Ben kızlarımı sokak da bulmamıştım o Nurten hanıma da Güldade'yi de haddini bildirecektim bir kez daha şanslarını zorlarlarsa doğduklarına pişman edecektim. Ben Berfan'dım her şey iyi olsun aman ben kırılayım karşı kırılmasın demezdim kırdıkları gibi kırardım. Bana bir yapana bin yapardım.

Sevda hanım ile hiç tanımamıştım ama artık boynumun borcuydu onun geride bıraktığı kızına annelik etmek. Belki de Perjin'i bilmeden bana emanet etmişti. Bu konağa gelmem, deli cesaretiyle Perjin'e süt annelik yapmam belki de hiç biri tesadüf değildi...

Elimde ki su bardağını mutfak tezgahın üzerine seslice bırakıp, hışımla mutfaktan çıktım. Bahoz beyle iyi bir konuşma yapmam gerekti.

Geçmişin acı verici anıları aklına üşüştüğü için kendisini çalışma odasına kapatmıştı ama ben izin vermeyecektim kendisini teseli etmesine zira en az teyzesi kadar o da susarak suçluydu.

Evet Sevda hanımın nasibinde yirmi bir yıl yaşamak varmış. Ölene ve ölmüşe çare yoktu ama en azından hamileliğinde daha güzel anıları olabilirdi. Son günlerini güzel yaşayabilirdi ama buna izin vermemişti Nurten hanım kara basan gibi çökmüştü kızın üzerine...

Geldiğim kapının önünde ne kadar öfkeli olsam da kendimi dizginleştirmeye çalıştım çünkü öfkenin bize hiç bir katkısı olmayacaktı. Mantığımı kullanmam için sakin kalmam lazımdı yoksa karşı taraf beni ciddiye almazdı. Annem hep 'derdini anlatırken kısık sesle anlat bağırmak çözüm getirmez' derdi doğru da derdi.

Elimi yumruk yaparak iki kere tahta kapıya vurdum. İçeriden gelen tok sesle kapıyı açıp içeri girdim.

Dürdane (Bey Serisi1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin