Ay merhabalar ben geldim!
Vallahi ben çözülüyorum wattpad sorun çıkarıyor wattpad çözülüyor ben sorun çıkarıyorum. Neyse ki tüm olasızlıklara rağmen yine burada sizlerleyim💗
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💋
Keyifli okumalar ✨️
Sınır; 1500 vote
🌿🌿🌿
Berfan'dan
Sonbahar ayın serin havası içimizin bir yerlerinde huzurun yeşermesine neden olurken, üzerime üzerime gelen duvarlara daha fazla dayanamayıp çocukları da alıp evden çıkmıştım yanımda bana eşlik eden Nazlı ile zira Bahoz bugünler de asla yalnız kalmamamı istemiyordu tedbir amaçlı birilerin olması gerekiyordu ve bu konu da sağolsun Nazlı yanımda oluyordu.
Geldiğimiz tatlı ama çok da büyük sayılmayacak parkın bir köşesine geçmiş evden getirdiğimiz kilimin üzerine çocukları bırakmış ve yine evden hazırladığımız bir kaç yemeği ve tatlıyı sepeten çıkarmaya başlamıştık el birliğiyle.
"Yemin ediyorum bey evinde otursan da bir süreden sonra insanın dışarı çıkası geliyor." Nazlı yine Nazlı'lığını yaparken kendisine gülmeden edemedim gerçekten zengin olmayı hak eden insanların arasında yer alıyordu velakin kader yüzüne gülmüyordu.
"Hiç sorma valla artık aynı yüzleri görmekten cinlerim tepeme çıktı." Dedim elimde ki saklama kabının kapağını açıp ince ince sardığımız yaprak sarmasından bir tane alıp ağzıma attım. Derin nefes alarak gözlerimi kapatım zevkle tadı enfesti.
"Bu piknik iyi oldu ama iyi ki akıl ettin Berfan he." Gerçekten de dediği gibi iyi olmuştu kadın kadına aktivite yapmak güzeldi. Daha geleli yarım saat olmamıştı ama şimdiden değişikliği hissediyordum.
"Kızlar çok bunaldı evde Nazlı. E Bahoz da her an bizi çıkaramıyor ne yapalım mecbur kendimiz bir şeyler yapacağız."
Sesimde hafif burukluk oluşmuştu belki yanlıştı ama dürüst olmak gerekirse ne kadar eğlenceli bir insan olsa da Nazlı yerine Bahoz'u tercih ederdim şimdi yanımda.
"Bahoz beyim çoğu erkeği göre çok değer veriyor insana. Baksana hiç ayıp demiyor, erkek adama yakışmaz demiyor vallahi sizin için en iyisini yapıyor Berfan." Ses tonunda ki hayranlığı sezmemek elde değildi resmen iç çekerek anlatıyordu Bahoz beyini! Ne kadar normal karşılamak istesemde sadece onu övmenin benim hakkım olduğunu haykırmamak için kendimi zor tutum.
"İyidir Bahoz bey!" Dedim son kelimeyi baskılayarak. "Çocuklarına ve nişanlısına çok iyidir."
"Ya Berfan." Dedi saf bir merakla kendisini uyarmamı hiçe sayarak başka bir konuya geciş yaptı hızla. "Nasıl Morişin'in de onun kızıymış gibi bahsediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dürdane (Bey Serisi1)
Aktuelle LiteraturBerfan ve Bahoz'un hikayesine hoş geldiniz! Hikaye 1990'lar da geçmektedir ve yetişkin içerik sahneler bulunmaktadır.