28%

34 4 2
                                    

[3.kişi Ağzıyla Anlatım]

Minho, her ne kadar sincabı uyarmaya çalışsada Jisung kararlıydı. Bay Kim'in yanına gidecekti. Hem ne vardı ki zaten? Alt tarafi bir öğretmendi Bay Kim. Jisung'sa bir öğrenci. Aralarında kötü bir şeyin olma olasılığı yüzde bir bile olamazdı.

Jisung, Minho'yu ders boyunca hiç umursamadı. Yokmuş gibi davrandı, aynı sabah ki ilk iki ders olduğu gibi. Teneffüs zili çaldığında ise Bay Kim ile birlikte, Bay Kim'in odasına gittiler.

Minho, ne yaparsa yapsın Jisung'u ikna edememişti ve çok korkuyordu. Bay Kim denen o adam tam bi' sapıktı. Ve daha geçen sene bir kız öğrenci Bay Kim'den şikayetçi olmuştu. Bu olay tüm okula yayılmıştı -Bay Kim her ne kadar olayın yayılmasını önlemeye çalışsa da- Minho'nun kuzeni olan kızın adı Jinyoung'du.

Jinyoung sınıf birincisi olan çok akıllı ve güzel bir kızdı. Sınıfı, Minho'nun sınıfının hemen yanındaydı. Her günkü gibi normaldi o günde, taki ebediyat dersine kadar.

Dersin sonunda Bay Kim, Jinyoung'u odasına çağırdı. Bay Kim, kendisine bir ödev vereceğini söylemişti. Jinyoung da bunu kabul etmiş ve teneffüs zili çaldığında odaya gitmişti. Minho ise Jinyoung'u almak için sınıfına gitmişti, ama kuzenini sınıfta bulamamıştı. Sınıf arkadaşı olan Jeongin, Minho'ya kuzeninin edebiyat hocası ile olduğunu söylemişti. Minho da umursamayıp teneffüste arkadaşlarıyla takıldı. Ders zili çalmış ve herkes derse girmişti. 40 dakika sonra ders bitmiş ve Minho kuzenini almak için sınıfına tekrardan gitmişti. Jeongin ile karşılaşınca, Jinyoung'un nerede olduğunu sormuştu. Ama Jeongin de, Jinyoung'un nerede olduğunu bilmiyordu çünkü Jinyoung derse girmemişti. Herkesin bildiği tek şey en son edebiyat hocası olan Bay Kim ile oluşuydu.

Minho, Bay Kim'in odasına gitmişti, belki Jinyoung'u görmüştür diye. Kapıyı çalıp açtı ve Jinyoung'u gördü. Bay Kim de yanındaydı. Minho için o an her şey durmuştu, gözü Bay Kim'den başkasını görmüyordu. O an onu öldürebilirdi çünkü o aşağılık herif, kuzenini taciz ediyordu. Minho, Bay Kim'in önce yüzüne bir yumruk savurdu ve ardından olanlar oldu.

Gün sonunu karakolda almışlardı. Jinyoung, utançtan, kuzeni Minho'nun yüzüne bakamıyordu, ailesine ne söylerdi ki şimdi? Ama Minho ona utanmaması gerektiğini ve asıl utanması gerekenin o pislik olduğunu söylemişti. Aradan neredeyse bir hafta geçmiş ve Bay Kim bu bir hafta içerisinde okula gelmemiş, dersler boş geçmişti. Minho, buna sevinse de bir haftanın sonunda o adam yine okula gelmişti. Minho her ne kadar onu bu okulda istemediğini çünkü onun bir öğrenciye dokunup, taciz ettiğini ve bunu diyer öğrencilere de yapma olasılığı olduğunu söylese de kimse onun bu söylediklerine aldırmadı.

Ve günler böyle geçip gitmişti ve yine aynı şeyleri yaşıyordu Minho, sıranın Jisung'a gelmesinden çok korkuyordu.

Aslan Ve Kuzu (~Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin