2

104 18 78
                                    

ფელიქსის pov

მე: ისე შენ რა გინდა აქ? თან რა გიჟივით მორბოდი.

აუ არ მჯერა რო ეხლა წინ მიზის. ძაან სიმპატიურია აუუ. მინდა რო ვაკ- კაი ეს ზედმეტი იყო.

ჰიუნჯინი: ამ... ნუ ჩემი ქორწილია დღეს.
მე: რააააა? მოიცა მოიცა, ვინაა შენი ცოლი?
ჰიუნჯინი: ლი ოლივია🙄.

სლუკუნი დავიწყე და გავიქეცი. 2 წელია უკვე ჰიუნჯინი მიყვარს, ჩამოვედი და ვიგებ რო ჩემი გველი სატანა და მოყავს ცოლად? თავს მოვიკლავ.

ჰიუნჯინი: ფელიქს რა დაგემართა? - ხელი მომკიდა და გამაჩერა.
მე: შემეშვი.
ჰიუნჯინი: გთხოვ მითხარი რა გჭირს.
მე: არაფერი. ბედნიერებას გისურვებ შენს ცოლთან ერთად. - ძალით გავუღიმე და წავედი.

მეთქი ეხლა გადავხტები ხიდიდან თქო მარა მერე მოვიფიქრე რო ოლივიას არ დავაცდი ბედნიერებას და ჰიუნჯინს წავართმევ. თვითონ რაც გამიკეთა ბევრად უარესია ამაზე ამიტომ იმსახურებს.

ნუ ეხლა კლუბში წავალ და ხვალიდან დავიწყებ უკვეე.

ჰიუნჯინის pov

მე და ოლივია ჩვენს სახლში მივედით და უკვე მაღიზიანებს ამასთან ერთად ცხოვრება.

მანქანის გასაღები ავიღე და კარებისკენ წავედი.

ოლივია: სად მიდიხარ?
მე: კლუბში.
ოლივია: ოჰჰ, ვერ წახვალ.
მე: ვითომ რატო?
ოლივია: შენი ცოლი ვარ და დამიჯერებ.
მე: მელოდე.
ოლივია: არ წახვალ თქო!
მე: მოკეტეეეე!!!!!!! - ბოლო ხმაზე ვუღრიალე. თვითონ კიდე ტირილი დაიწყო.

უკვე ნერვებს მიშლიდა და გადამეკეტა. მანქანაში ჩავჯექი და სწრაფად წავედი კლუბში. პირდაპირ სასმელი შევუკვეთე და ამოვსკდი. მოკლედ მაგარი მთვრალი ვარ რა. ეეე ფელიქსი დავინახე. მივედი გვერძე მივუჯექი და ჩავეხუტე.

ფელიქსი: ჰიუნჯინ აქ რა გინდა?
მე: ნერვები მაქ მოშლილი და სასმელი მაწყნარებს.
ფელიქსი: ააა.. - თმებზე მეფერებოდა.
მე: ფელიქს მაკოცე რა.
ფელიქსი: რაააა? არა ჰიუნჯინ მთვრალი ხარ და არ იცი რას ლაპარაკობ.
მე: გთხოოვვ.
ფელიქსი: არა თქო.

თავი დავუჭირე და ლოყაზე ვაკოცნინე. მერე ჩამეძინა.

ფელიქსის pov

ჰიუნჯინს ჩემზე ჩახუტებულს ჩაეძინა. აუ რა საყვარელიაა. თავზე ვაკოცე და ვიღაცეები დავიხმარე რო ჩემ მანქანაში დამეწვინა. უკან დააწვინეს და წავედით. ნუ სახლის მისამართი კი ვიცი მარა ოლივია ხო უნდა გავამწარო ხოდა ჩემთან წავიყვან😌. მოვედით.

მე: ჰიუნჯინ გაიღვიძე მოვედით.
ჰიუნჯინი: მმმ...

გადმოვიდა და ჩემს ოთახში ავიყვანე. აუ ნახევრად ძინავს. დაწვა, ხელი მომკიდა და მის გვერძე დამაგდო. მერე ჩამეხუტა და ისევ დაიძინა. მალე მეც ჩამეძინა.

ოლივიას pov

ეხლა ჩემ სახლში მოვედი იმიტო რო ჰიუნჯინი არ გამოჩენილა მთელი ღამე და მე მარტო ყოფნას არ ვაპირებ რაა🙄. (Vai shens patrons ubedurs.)

დედა: ოლივია წადი შენი ძმა გააღვიძე.
მე: ოოო მე რატო?
მამა: ეხლავე!
მე: ოო კაი ხო.

ჩემი ძმის ოთახში ავედი და რას ვხედავ. ფელიქსს და ჰიუნჯინს ჩახუტებულებს ტკბილად ძინავთ. ბოლო ხმაზე ვიკივლე და გაეღვიძათ.

my wife's brother Where stories live. Discover now