ჰიუნჯინი: ფელიქს..
მე: არ შემეხო, გაეთრიე!
ჰიუნჯინი: გთხოვ მაპატიე, უბრალოდ-
მე: ბედნიერებას გისურვებ ემასთან ერთად.ძალით გავუღიმე და სახლიდან გავიქეცი.
ჰიუნჯინის pov
უკვე 3 დღე გავიდა და მალე ჩემს თავს ვცემ. ემა ჩემი ბავშვობის მეგობარია და საერთოდ ფელიქსის გასაცნობად ჩამოვიდა. დედამისი რომ გარდაიცვალა საშინელი წვიმა იყო და ჭექაქუხილი, ამიტომ ეშინია და მაგიტომ მოვიდა იმ ღამეს ჩემთან, მე ნამდვილად არ მოვწონვარ. ფელიქსს არასდროს დავარტყამდი ეგეთი სისულელე რო არ ეთქვა, უცებ ძალიან გავმწარდი და მაგიტო შემოვარტყი, მაგრამ ძალიან ვნანობ და მინდა რო თავი ვურტყა კედელს და სისხლები ვიდინო. (Avtors dzalian uyvars asetebi da ar shevimchniot😍)
ეხლა მინჰო მირეკავს, დიდი ხანია არ დაურეკავს ამიტომ ვატყობ რო დამერხა.
მინჰო: გინდა ისე შემოგარტყა რო კედელი გაგანგრევინო და მერე შენი დალურჯებული სიფათი ძაღლებს ვაჭამო?
მე: არააა...
მინჰო: სულ დასირდი ხო?
მე: აუუუ!
მინჰო: რა აუ ტრაკო, ჰანს ისე უნდა გათრიოს რო გეცეს თმები აღარ შეგრჩება, აი მე კიდე გიყურებთ და მერე მოქმედ ვულკანში გადაგაგდებ გაიგე?
მე: შემეშვი რაა, შენღა მაკლიხარ.
მინჰო: ნერვებს ნუ მიშლი ეხლა, გააჯვამ და ფელიქსს თხოვ რო გაპატიოს, თუ არ გაპატიებს, თავსაც მოიკლავ მის გამო. გაიგე?ამას რო უარი ვუთხრა მართლა მომკლავს ამიტოომმ...
მე: კი..
მინჰო: ხოდაეგრე. საქონელი ეს.გამითიშა. მიკვირს რო არ მომაწყევლა. აუ რა ვქნა ეხლაა. ფელიქსმა ყველგან დამბლოკა და სად ვეძებო ისიც არ ვიცი. ნუ ცხრაასჯერ მივედი მაგის სახლში მაგრამ არასდროს არ იყო იქ. პარკში მაინც წავალ იქნებ იქ მაინც შემხვდეს.
ფელიქსის pov
ეხლა პარკში ვსეირნობ ჩანგბინთან ერთად. უცებ შემხვდა და ჭორაობა დავიწყეთ. თურმე იპოვა სხვა ვიღაც და ძაან გამიხარდა. ჰიუნჯინზეც მოვუყევი და მიდიოდა რო მოეკლა მარა გავაჩერე.
აი ეხლა კიდე მართლა ვიტირებ, ყველგან რატოა ეს ცხოველიი??
ჰიუნჯინი: ფელიქს!
მოვიდა და ჩამეხუტა მარა მოვიშორე. ჩანგბინი რო დაინახა თვალები აატრიალა და იმან სიფათში ლეწა. აე მოიცაა, ამას შიგ ხო არ აქვს?
მე: შენ დებილი ხო არ ხარ?!
ჩანგბინი: აუ როგორ არ დამერტყა, ღირსია.
მე: 😡😡 წაეთრიე ეხლა და სპირტი და ბამბა მომიტანე.გაიქცა და მალევე დაბრუნდა. ჰიუნჯინი დავსვი და სპირტი უხეშად შევაზილე ნატკენზე.
ჰიუნჯინი: აა მეწვისს.
მე: გაუძელი.
ჰიუნჯინი: აუ შემირიგდი რა.
მე: გითხარი უკვე, იმ გოგოსთან-დასრულება აღარ მაცადა, დამიჭირა და მაკოცა.