სადღაც ღამის 11 საათზე მივედი სახლში. ამდენი ხანი ჰანთან ვიყავი და ერთად ვლანძღავდით ჰიუნჯინს და მინჰოს. ნუ მინჰოს ალბათ უმიზეზოდ რადგან ჯერ კიდევ არ ვიცით უღალატა თუ არა ჰანს, მაგრამ მაინც გასალანძღია.
აუ ჰიუნჯინი ისე საყვარლად წევს ეხლა რო მინდა შევჭამო.
მეც დავწექი და ჩავეხუტე. აუ ამას თურმე ღვიძავს, იმიტო რო უცებ მომიშორა.
მე: აუუ კაი რა!
ჰიუნჯინი: წადი იმ ბიჭთან.
მე: იქნებ მაცადო მაინც ახსნა?
ჰიუნჯინი: არ მაინტერესებს თქო.ვსო უკვე ტირილს ვიწყებ.
ჰიუნჯინი: არა არა არა არა, არ იტირო. (Hyunjinis susti wertili💪😎)
მიმიხუტა და შუბლზე მაკოცა.
მე: ვიღაც მოწონს, მალე ეტყვის და იმ ვიღაცასაც მოწონს, ეგ გამიხარდა და მაგიტო ჩავეხუტე, შენ კიდე გამიბრაზდი.
ჰიუნჯინი: ბოდიში ჩემო ლამაზო.
მე: რადგან მატირე თმები უნდა დაგაცალო.
ჰიუნჯინი: არ გეცოდები?
მე: არა.
ჰიუნჯინი: აუუუუ....თმებში ვეცი და დავაგლიჯე. აუ რა კაიაა.
ჰიუნჯინი: აა მეტკინაა!! - ბოლო ხმაზე იკივლა.
თმებზე ხელი გავუშვი და ჩავეხუტე, თან თავზე ვკოცნიდი.
მე: ბოდიშიი.
ჰიუნჯინი: მეტჯერ აღარ ქნა ეგ :(
მე: არ ვიზამ.საბანში შემფუთა და დავიძინეთ.
დილით რაღაც ვიდეოს ხმამ გამაღვიძა. თვალები გავახილე და დავინახე რაღაცით ზედმეტად დაინტერესებული ჰიუნჯინი, რომელიც რაღაც ვიდეოს უყურებდა.
მე: აუუ გათიშეე.
ჰიუნჯინი: აუ ძაან საინტერესოა მოიცა.ჩავეხუტე და მეც დავიწყე ვიდეოს ყურება. ნუ მართლა საინტერესოა მარა ეხლა მხოლოდ ძილზე ვფიქრობ და ეს ვირი არ მაცდის. იქნებ ვაკოცნინო მაინც.
მე: ჰიუნჯინ მაკოცე რა.
ჰიუნჯინი: აუ ორი წამი.
მე: ეხლა მინდა!ლოყაზე მაკოცა, ოღონდ ტელეფონისთვის თვალები არ მოუშორებია.
მე: მანდ არ მინდა🙄.
ჰიუნჯინი: აუ მოითმინე ცოტახანი და გაკოცებ.
მე: მომაქციე ყურადღება!
ჰიუნჯინი: ორი წამიი.
მე: აუ ვსო გაგებუტე.
ჰიუნჯინი: კაი რაა.ტელეფონი გადადო და ლოყებზე მომიჭირა ხელი.
ჰიუნჯინი: ვაიმე რა საყვარელი ხარ, შეგჭამ!
მე: მოდი მერე, ამდენი ხანია მაგას გეხვეწები.ყველგან დამიწყო კოცნა და ერთიდაიგივე ადგილებზე ალბათ ათჯერ მაინც მაკოცა😭. ბოლოს ტუჩებს მიადგა მარა სანამ ზედმეტებში გადავიდოდა მოვიშორე.
მე: კაი ვსო მეყოფა.
ჰიუნჯინი: ოო მაინცდამაინც ეხლა რატო გაჩერდი.
მე: აბა ეხლა, მომინდომა ამანაც.
ჰიუნჯინი: აუ გთხოოვვ.
მე: ..... კაი ხო.ისევ კოცნა დამიწყო და მერე რაც მოხდა თქვენი საქმე არაა.