მინჰო: ჰიუნჯინ ნერვებს მიშლი უკვე! ტირილით რას უშველი? რამე გააკეთე და დაიბრუნე ფელიქსი! მართლა ყველაფერი მე უნდა გასწავლო?! თუ არა და შეეგუე რო ჩანგბინისაა!
მე: აეეე! ჩემია ფელიქსი. და მე რო მეუბნები წადი და შენ შემოირიგე ჰანი.
მინჰო: მე მტკიცებულება მჭირდება და უკვე მაქვს, ამიტომ ჩათვალე შემირიგდა. შენ კიდე საერთოდ შანსი გაქვს ფელიქსთან?
მე: კი..
მინჰო: შენც არ იცი ჰიუნჯინ, თუ რამე არ გააკეთე ვერასდროს ვერ იქნებით ერთად. კაი თუ გინდა ცადე ოლივიასთან სხვანაირად მოქცევა და მერე მიხვდები იეჭვიანებს თუ არა, აი მერე კიდე შენ იცი. დაგაკვირდები იცოდე და ნერვები არ მომიშალო.
მე: კაი ხო.2 კვირის შემდეგ
ფელიქსის pov
ეხლა კაფეში ვარ და ჩანგბინს ველოდები. არ აგვიანებს უბრალოდ მე მოვედი ადრე.
ანუ მართლა არ ვიცი რა დამემართა. კი ჰიუნჯინი მიყვარს, მარა ჩანგბინიც მიყვარს. ჰიუნჯინზე მეტად არა, მაგრამ უნდა შევეგუო იმას რო ცოლი ყავს და მე ვერ შემიყვარებს. ჩანგბინს რო დავთანხმდი პირიქით კაია, იქნებ ჰიუნჯინი დავივიწყო და ჩანგბინი უფრო მეტად შევიყვარო. ანუ თან ძაან საყვარელიაა. ნუ კაი ეხლა ამაზე ფიქრის დრო არაა, მოვიდა უკვე.
ჩანგბინი: როგორ ხარ ლამაზო? - ჩამეხუტა და ჩემ წინ დაჯდა.
მე: კარგად შენ?
ჩანგბინი: მეც კარგად. დღეს ჩემი მეგობარი წვეულებას მართავს და მინდა რო წამოხვიდე, შენი გაცნობა უნდათ.
მე: აუუ კიი წამოვალლ!
ჩანგბინი: საღამოს 7 საათზე მოგაკითხავ.
მე: ოკეი. რამე შევუკვეთოთ რა მშია.
ჩანგბინი: ეხლავე.2 ნამცხვარი და 2 ყავა შევუკვეთეთ.
ჩანგბინი: თმები ხელს გიშლის ჭამაში.
ჩემს უკან მოვიდა და თმები შემიკრა. მერე კიდე ლოყაზე მაკოცა.
მე: ჰეჰე.
ჩანგბინი: მიდი მალე ჭამე და წაგიყვან რო გაემზადო.ჭამას მოვრჩით და ჩანგბინმა სახლში წამიყვანა. ლამაზად ჩავიცვი, თმები გავიკეთე და მალევე მოვიდა ჩანგბინიც.
ჩანგბინი: ულამაზესი ხარ.
მე: მადლობა.ვაკოცე და მანქანაში ჩავჯექი. მალევე მივედით დიიიდ სახლთან. მუსიკის ხმა გამოდიოდა და კარზე კაკუნი რო გაიგეს გამიკვირდა.
?: გამარჯობაა.
მე: გამარჯობა..
ჩანგბინი: მოკლედ ფელიქს ეს არის ჩანი, ჩან ეს ფელიქსი.
მე: სასიამოვნოა.
ჩანი: ჩემთვისაც. შემოდით ეხლა ჰე.სახლში შევედით და ჰანი დავინახე.
ჰანი: ეე საიდან გაჩნდი აქ?
მე: ჩანგბინმა წამომიყვანა, მინჰოც აქაა?
ჰანი: კი, აი იქაა ვიღაც გოგოს ეფლირტავება🙄🙄.
მე: იდიოტიი. მოიცა ანუ ჰიუნჯინიც აქაა?
ჰანი: კი და ოლივიაც🙄.
მე: აუუუ...გავიხედე და დავინახე ჰიუნჯინი როგორ ეხუტებოდა ოლივიას. ისე გავმწარდი მგონი წითელი ვარ. მარა ჩანგბინი მოვიდა და უცებ შემეცვალა სახე.