ფელიქსი: მოიცა მირეკავენ.
უპასუხა და მალევე გათიშა.
ფელიქსი: აუ უნდა წავიდე.
მე: მანქანით თუ არ ხარ წაგიყვან.
ფელიქსი: კაიი.გაიქცა და ჩაჯდა მანქანაში, მინჰო კიდე უკან მოვისროლეთ. მივედით, ფელიქსი ჩამეხუტა და მერე გაიქცა. აუ რა საყვარელია. მინჰოც დავტოვე და სახლში წავედი.
ოლივია: ჰიუნჯინ გადავწყვიტე რო წვეულება მოვაწყო.
მე: ოოო მეზარება.
ოლივია: აუ გთხოოვ.
მე: არა.
ოლივია: დედაშენს დავურეკავ.
მე: ფუ შენი- კაი ხო!ოთახში ავედი რო ცოტახანი ამისგან დავისვენო თორე მალე გამაფრენინებს.
შემდეგი დღე
ანუ ჩემთვის მძინავს და ოლივია თავზე მახტება. წიხლით მოვისროლე და წამოვხტი.
მე: რა გინდა?
ოლივია: ხალხი მოვიდა უკვე, 4 საათია ჰიუნჯინ.
მე: ვაიმე ამდენი ხანი მეძინა?
ოლივია: ხოო, მიდი გაემზადე და ჩამოდი.
მე: ოო კაი ხო.ჩავედი და ფელიქსი დავინახე. ვაიმეე ვსო ეხლა კარგ ხასიათზე ვარ. მივედი და ჩავეხუტე მარა უცებ მომიშორა.
ფელიქსი: ჰიუნჯინ შენს ცოლს მიხედე, მაგის წიკვინის თავი არ მაქ ეხლა.
მე: კაი რა.
ფელიქს: მომშორდი ჰიუნჯინ.
მე: აუუუუუუ.წავედი გაბუსხული.
უკვე 1 საათია ოლივიას დაქალების დებილობა ლაპარაკს ვუსმენ და უკვე ფანჯრიდან გადახტომას ვაპირებ. ავდექი და აივანზე გავედი. უცებ უკნიდან ვიღაც ჩამეხუტა.
ფელიქსის pov
დავინახე რო ჰიუნჯინი აივანზე გავიდა, მეც გავყევი და უკნიდან ჩავეხუტე.
მე: დაიღალე?
ჰიუნჯინი: კი, გაქცევა მინდა უკვე აქედან.
მე: წამოდი და ერთად გავიქცეთ.
ჰიუნჯინი: ოლივიას კივილის ნერვები არ მაქვს მერე.
მე: ხო რათქმაუნდა, არსად დაგეკარგოს ეგ შენი ცოლი.მოვშორდი და ცოტა შორს დავდექი მისგან.
ჰიუნჯინი: ფელიქს კაი რ-
ოლივია: აუ ჩემი ფელიქს რა ვერ შეეშვი ჩემ ქმარსს?!
მე: გააკუე რა.
ოლივია: ჰიუნჯინ ეხლავე წამოდი!ჰიუნჯინმა თვალები აატრიალა და ოლივიას გაყვა. მეც სახლში შევედი და ვის ვხედავ. ჩემს საუკეთესო მეგობარ ჰანს. ვიკივლე, გავიქეცი და შევახტი.
ჰანი: ფელო ნელა დამაგდებ.
მე: იდიოტო მომენატრეე. - ხელები მაგრად მოვუჭირე. ნუ კოალასავით ვყავდი შემოხვეული.
ჰანი: მეცც ძაან.
მე: აქ რა გინდა?
ჰანი: გუშინ ჩამოვედი და დედაშენს შევხვდი, ხოდა აქ დამპატიჟა.
მე: ვაიმე მერე არ უნდა გეთქვა?
ჰანი: მეთქი სადმე დავადგები და შევაშინებ თქო.
მე: გველო.უცებ ჰანს ვიღაც დაეჯახა.
ჰანი: წინ იყ- მინჰო?
მინჰო: აუუუჰჰჰ...
ჰანი: მოღალატეები გაათრიეთ ამ სახლიდან რაა.
მინჰო: რამდენჯერ უნდა გითხრა რო არ მიღალატია?
ჰანი: მტკიცებულება არ გაქვს ამიტომ ვერ დავიჯერებ.
მინჰო: რო მქონდეს მაპატიებ, ანუ გიყვარვარ😏. - სახე ჰანთან ახლოს მიიტანა.
ჰანი: გადიი!
მინჰო: კაი. - მოწყვეტით აკოცა და გაიქცა. მე კიდე პირდაღებული ვიდექი და მერე ჰანმაც ჩემთან ერთად დააღო პირი.
მე: ეხლა ამან რა გააკეთა?
ჰანი: ვაიმე.. - ტუჩებზე დაიდო ხელი და დებილივით იყურებოდა.ჰიუნჯინის pov
უკვე ყველა წავიდა მე კიდე ვზივარ და ინსტაგრამს ვსქროლავ, თან ფელიქსის ფოტოებს ვალაიქებ. უცებ ეს მახინჯი ვირთხა მოვიდა და კალთაში ჩამიჯდა.
მე: რას აკეთებ ოეე.
ოლივია: ჰიუნჯინ უკვე ცოლქმარი ვართ, ნუ გრცხვენია.
მე: შენ შიგ ხო არ გაქ? გადააჯვი მალე.ნელნელა ჩემსკენ იწეოდა მე კიდე მოვიშორე და ოთახში ავვარდი.