ჰიუნჯინის pov
დღეს ოლივია იტალიაში მიდის 1 კვირით. ტვინი წამიღეს გაყევიო მარა იმდენი ვიწუწუნე რო ვრჩები, აუ რა კაიაა.
ოლივია: ჰიუნჯინ წამოდი რა.
მე: არა.
ოლივია: გთხოოვ.
მე: არა თქო და ჩუ ეხლა.
ოლივია: აუ კაი ხო, წავედი მე.
მე: ოკ.
ოლივია: არ ჩამეხუტები? - ხელები გაშალა.
მე: არა.საიდ აი გავუკეთე და ოთახში ავედი. ცოტახანში კარის ხმა გავიგე, ანუ წავიდა. უფ რა კაიაა, დავისვენებ ეხლა. მარა ვინ მაცადა დასვენება, ეხლა დამირეკეს კომპანიაში უნდა მოხვიდეო, მარა მეც მაგარი უფროსი ვარ, კვირაში ერთხელ მივდივარ ეგეც ძალით. ეჰჰ აწი მომიწევს ყოველდღე🙄.
ფელიქსის pov
ჰიუნჯინს ჩამოვუღე კარები და თუ გააღოს რა.
?: ვისთან მოხვედით?
უი ეს მგონი დაცვაა.
მე: ჰიუნჯინთან.
?: კომპანიაშია.
მე: აა მადლობა.წავედი კომპანიაში და ჰიუნჯინის ასისტენტს ძლივს შევაგნებინე ვინ ვარ.
მე: ჰიუუუ. - გავიქეცი და ჩავეხუტე.
ჰიუნჯინი: ფელიქს აქ რა გინდა?
მე: აუ მაგარი რაღაც უნდა გითხრა.
ჰიუნჯინი: გისმენ აბა.
მე: მე და ჩანგბინი ერთად ვართთ!
ჰიუნჯინი: რა?
მე: ხოო! დღეს ამიხსნა სიყვარული და ეს ყელსაბამი მაჩუქა.ყელსაბამი ვანახე, არაფერი არ უთქვია და მომიშორა.
მე: რა დაგემართა?
ჰიუნჯინი: ფელიქს წადი.
მე: ჰიუნჯინ ასე უცებ რა გეტაკა?
ჰიუნჯინი: წადი თქო.
მე: რა გჭ-
ჰიუნჯინი: გაეთრიეეეეეეეე!!!!!!!! - იყვირა.სლუკუნი დავიწყე და გავედი.
ჰიუნჯინის pov
ეხლა მინდა ვიღაც მოვკლა. და ვინ არის ეს ვიღაც? ჩანგბინი. აუუ აი მინდა რო ვაწამო და მერე ნაწილებად დავჭრა, ეგ ნაწილები კიდე ნიანგს მივუგდო. საერთოდ ფელიქსი ბრმა არის? მე ბევრად ვჯობივარ ჩანგბინს🙄. აუუ ნერვები მეშლება. ეხლა ჩანგბინს კი არა თავს მოვიკლავ. ანუ 2 დღის წინ კინაღამ მაკოცა და ეხლა ჩანგბინი უყვარს? გავგიჟდები. ეგრე ხო? ხოდა მე ოლივია შემიყვარდება. ფუ არა ეგ არ მოხდება, პროსტა ისე მოვიქცევი ვითომ მიყვარს და გავაგიჟებ ფელიქსს. იმედია ოლივია იმდენად შტერი არაა რო დაიჯეროს. ნუ ჩანგბინს ფელიქსი ჩემზე მეტად მაინც ვერასდროს ვერ ეყვარება. აუ ვაფშე იქნებ დააძალა ან დაემუქრა? ოო რეებს ვბოდიალობ ვაფრენ მე. მარა იქნებ მართლა ეგრეა🤔 მოკეტე ჰიუნჯინ დებილი ხარ. აუ აუ აუ ფელიქსი ჩემიაა😭😭 არ დავუთმობ ჩანგბინს, მარა მე ვინ მეკითხება. აუ ჩემი აღარ მინდა არაფერი რა ვსო თავს ვიკლავ. კაი ხო უკვე ვთქვი რო მაკლია მე.