four

435 67 25
                                    

13/10/2009

Merhaba Jungkook hyung,

Önceki doğum günlerim benim için önemli değildi. Seninle birlikte anlam kazandı. Doğum günümden nefret ederken senin sayende sevdim hyung. Her doğum günümde doğduğuma lanet ederken senin sayende doğduğuma şükrettim.

Benim için bir kafe tutmuşsun doğum günümü kutlamak için. İçeriye girdiğimizde kaç kişi olduğunu sayamadım ve hepsi birden 'İyi ki doğdun Jimin.' demeye başladı.

O kadar mutlu oldum ki hyung, yine senin sayendeydi. Benim için ikimiz evde de kutlasak yeterliydi ama sen beni düşünüp böyle bir şey yapmıştın.

Herkes tek tek yanıma gelip doğum günümü kutladı ve hediyelerini verdi. Hepsinin hediyeleri çok güzeldi ama hyung seninki şüphesiz en güzeliydi.

Tahtayı oyarak ikimizi yapmaya çalışmışsın. İlk deneyimin olduğu için biraz kötü olduğunu söyledin ama hyung o benim için o kadar güzeldi ki her an bakmak istiyordum. Çünkü benim için yapmıştın. Benim için yaptığın her şey değerli hyung. İsterse bu dünyadaki en kötü şey olsun. Eğer o senin elinden çıktıysa benim için en güzel şey demektir.

Sen benim için çok özelsin. Bütün ilklerimi seninle yaşadım. İlk defa sevildim, doğum günümü kutladım, lunaparka gittim, pamuk şeker yedim, hediye aldım, biriyle uyudum, oyun oynadım. Ama sadece bunlar değil hyung. Daha yüzlerce şey ve sen 14 yıllık hayatımda yaşamadığım şeyleri bana birkaç ayda yaşattın.

Sana çok minnettarım. Bunu duysan bana kızarsın biliyorum ama öyleyim hyung. Sen benim hayatımı değiştirdin, sen beni değiştirdin. Seninle karşılaşmak en büyük şansım. İyi ki varsın hyung. Seni çok seviyorum.

Jimin

✓ letters | jikook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin