11/04/2021
Merhaba Jungkook,
Bugünden itibaren artık sana böyle sesleneceğim çünkü bunu sen istedin.
Ben umutlanmalı mıyım bilmiyorum. 14 yıldır sana hep hyung dedim. Ama bugün bir anda artık bana hyung deme dedin.
Son zamanlarda hareketlerin de değişti. Bunu fark edebiliyorum ama yine de bu hareketlerinin aşk anlamında mı olduğunu kestiremiyorum.
Açıkçası hareketlerini bir kalıba sokmak istemiyorum. En büyük sebebi tabii ki günün sonunda hayal kırıklığına uğramamak ama diğer sebebi ise bunların hepsinin bana özel olduğunu, bu yüzden herhangi bir kalıba sığmayacak olduğunu düşünmek istemem.
Bugün bir yere götürdün beni. İlk defa gördüğüm bir yerdi. Bütün şehir ayaklarımız altındaydı.
Hazırladığın sepetten örtü çıkarıp yere serdin. Beni de hemen yanına çağırdın. Ben de vakit kaybetmeden oturduğumda göğsüne çektin beni.
Kalp atışlarının sesini duydum. En az benimki kadar hızlıydı. Bunun sebebi neydi Jungkook? Umarım ki sebebi senin de bana aşık olmandır.
Hazırladıklarını sepetten çıkardın tek tek. Hepsini kendi ellerinle hazırlamışsın. Hepsi harikaydı, zaten sen her şeyde harikaydın.
Gece bastırıp yıldızlar çıktığı zaman beraber uzandık yere. Ben yıldızları izlerken senin beni izlediğini hissediyordum. Kendimi sana bakmamak için zor tuttum. Biliyordum çünkü, eğer sana dönseydim kaçıracaktın bakışlarını. Ben de bu anı bozmak istemedim, nasıl olsa ben seni her zaman izliyordum. Biraz da senin beni izlemeni istedim.
Jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ letters | jikook
FanficJimin'in intihar etmeye karar verdiği gün, Jungkook kendisine yıllardır yazılan mektupları bulur. Son mektubu okuduğunda ise geç kalmamış olmayı diler.