15/04/2013
Merhaba Jungkook hyung,
Bugün sevgilinle yıldönümünüzmüş. Ona sürpriz hazırlamak istediğin için evden postaladın beni.
Namjoon hyungun evindeyim şimdi. 2 gün eve gelme dedin bana. Nasıl bunları söyleyebildin hyung? Bir başkası için nasıl evimizden kovdun beni?
Neden artık eskisi kadar değer verdiğini hissetmiyorum? Ben mi yanılıyorum yoksa sen mi değiştin? Yanılıyor olmayı diliyorum.
Sevgilin olduğundan beri birlikte olduğumuz vakitler azaldı. Her zaman onlaydın. Bana ayırdığın zaman dilimi çok azdı.
Merak ediyorum hyung. Onla olduğun zaman geliyor muydum aklına? Ya da hiç düşünüyor muydun beni ihmal ettiğini? Umarım cevabın evettir hyung. En azından mutlu olurdum biraz.
Bugün Namjoon hyungtayken Jin hyung geldi. Jin hyung Namjoon hyunga aşık ama kendisine aşık olmadığını düşündüğünden açılamıyordu ona.
Jin hyungla sabaha kadar konuştuk hyung. O Namjoon hyunga olan aşkını anlattı, ben ise sana olan aşkımı.
İlk defa birine adını vererek anlattım sana olan aşkımı. Jin hyung şaşırmadığını söyledi. Belli ediyormuşum. Eğer belli ediyorsam sen neden fark etmedin hyung?
Artık bilerek görmezden geldiğini düşünmeye başladım. Evet, canımı yakıyor ama biliyor musun hyung, artık alıştım.
Bunca zamandır hep isyan ediyor gibi yazıyorum ama ben senden gelen acıyı bile sevdim biliyor musun? Evet, aciz bir haldeyim ama bunu ben seçmedim. Sana aşık olmayı ben seçmedim.
Jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ letters | jikook
FanfictionJimin'in intihar etmeye karar verdiği gün, Jungkook kendisine yıllardır yazılan mektupları bulur. Son mektubu okuduğunda ise geç kalmamış olmayı diler.