eleven

373 69 12
                                    

02/02/2014

Merhaba Jungkook hyung,

Bugün sevgilinle ayrılmışsınız. Kollarım arasına girip hıçkırarak ağladın. Ayrılmanıza sevindiğim için kızdım kendime. Sen kendinden geçerek ağlarken buna seviniyor olmam kötü hissettirdi.

Saatlerce ağladın hyung. Aylar sonra bana sarılıyor oluşun bile mutlu etmedi beni. Buruk bir sevinçti benimki. Ayrılmanıza seviniyor olsam da bu kadar çok ağlamana çok üzüldüm.

Ama en çok kızdım. Kime biliyor musun? Seojun'a. O sana sahipti ama değerini bilemedi senin. Elindeki kıymetini bilemedi. Ama ya ben? Eğer beraber olsaydık ben seni hiç üzmezdim ki. Değerini biliyorum çünkü hyung. Seni kaybetmemek için her şeyi yapardım ama o tek kalemde sildi seni.

O senin ilk kalp kırıklığındı, sen ise benim. Sen yine de benden iyi bir haldesin hyung. Neden biliyor musun? Çünkü siz aylarca sevgiliydiniz, beraber bir sürü şey yaptınız. Öpüştünüz, seviştiniz, randevulara çıktınız, bir sürü anı biriktirdiniz. Ya ben? Ben bunlardan hiçbirine sahip değilim hyung. Hiçbir zaman da sahip olamayacağım. Senin kalbine hiçbir zaman sahip olamayacağım gibi hiçbir zaman sevgilin de olmayacağım.

Benim olmasan da mutlu ol istiyorum hyung. Ne kadar canım yanıyor olsa da senin başkalarını sevip mutlu olmanı istiyorum. Çünkü sen mutluluğu hak ediyorsun. Benle olmasa bile.

Jimin

✓ letters | jikook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin