27/03/2010
Merhaba Jungkook hyung,
Bugün en mutlu olduğum günlerden birisiydi. Seninle yarım saat boyunca konuşabildim hyung. Daha fazla konuşabilirdik ama sen bu kadarının yeterli olduğunu ve kendimi daha fazla zorlamamamı söyledin.
İyileşiyorum hyung, senin sayende iyileşiyorum. Benden saklıyor olsan da hasta olduğumu biliyorum. Beni üzmemek için söylemediğinin farkındayım ama ben hiç üzülmüyorum. Sen yanımda olduğun sürece hiçbir şey beni üzemez. Ama eğer sen yoksan en ufak şey bile beni yerle bir eder.
Hayatıma girdiğinden beri kabuk tutacağına bile inanmadığım yaralar iz bırakmadan kayboluyor. Sen bana her şeyden iyi geliyorsun. Hiçbir şey yapmayıp sadece gözümün önünde olsan dahi iyi geliyorsun bana. Sadece yanımda olduğunu hissetmem yetiyor.
Beni hiç bırakmanı istemiyorum hyung. Bu bencillik biliyorum ama istemiyorum. İlk defa sevgiyi iliklerime kadar hissederken kaybetmek istemiyorum.
Seni seviyorum hyung, her şeyden çok seviyorum. Kimseyle paylaşmak da istemiyorum. Sadece bana özel ol istiyorum. Kimse seni göremesin, ilginden faydalanmasın istiyorum. Bu hareketlerinin sadece bana özel olmasını istiyorum.
Lütfen hyung, her şeyinle bana özel ol. Ben diğerleri gibi olmak istemiyorum. Senin için de özel olmak istiyorum. Kimse yerime geçemesin istiyorum. Biliyorum çok şey istiyorum, belki de istemeye hakkım yok ama kalbime söz geçiremiyorum.
Sen istemediğim şeyleri bile yaptın hyung. İlk defa senden bir şeyler istiyorum. Bunları yaparsın değil mi?
Jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ letters | jikook
FanfictionJimin'in intihar etmeye karar verdiği gün, Jungkook kendisine yıllardır yazılan mektupları bulur. Son mektubu okuduğunda ise geç kalmamış olmayı diler.