04/02/2007
Merhaba Jungkook hyung,
Öncelikle teşekkür etmek istiyorum. Biliyorum, bu yeterli değil fakat elimde bundan başka bir şey yok. Senin iyiliğin karşılığında vereceğim tek şey sadece bu kuru teşekkürlerim.
Beni o parktan aldığın gün, hiç sormadın bana. Kimim, ailem kim, onlar neredeler, neden oradayım; bunların hiçbirini sormadın. Bunun için sana minnettarım. Anlatmamı istesen anlatamazdım belki de. Ailemin ne yaptığını biliyorum ama kabullenmek zor geliyor. Eğer sana anlatırsam kabullenmiş olacaktım ve ben henüz bunu kaldırabilecek güce sahip değilim, özür dilerim.
Bugün bana bu defteri verdiğinde ne kadar mutlu oldum anlatamam. Bana benimle konuşmak için beni zorlamayacağını, ama konuşmak istersem bu deftere yazmamı söyledin. Senin isteğini yerine getirip içimdekileri bu deftere dökeceğim. Söz veriyorum, seninle de konuşacağım. Sadece bazı şeyleri sindirmem gerek. 12 yaşındaki bir çocuk için bunlar ağır şeyler.
Beni tanımıyorsun, belki de ömründe ilk defa gördün. Peki neden yardım ediyorsun? Neden evine alıp yemek veriyorsun? Neden kıyafetler, ayakkabılar alıyorsun? Ve daha nice şeyi neden benim için yapıyorsun?
Bunun cevabını bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum. Sen meleksin. Benim meleğimsin. Zor günlerimde beni bulan ve bana kol kanat geren bir meleksin. Hayattaki en büyük şansımsın ve sana söz veriyorum hyung, mutlu olman için her şeyi yapacağım.
Jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ letters | jikook
أدب الهواةJimin'in intihar etmeye karar verdiği gün, Jungkook kendisine yıllardır yazılan mektupları bulur. Son mektubu okuduğunda ise geç kalmamış olmayı diler.