eight

385 63 15
                                    

17/11/2011

Merhaba Jungkook hyung,

Bugün belki de en çok acı çektiğim gündü. Sevgilin evimizdeydi. Buraya kadar sorun yoktu ama o seni öptü hyung. Hem de gözümün önünde.

Canım çok yandı. Anlatmak istesem anlatamam. Ama sen neden görmüyorsun hyung? Acı çektiğimi neden görmüyorsun? Beni neden görmüyorsun?

Ben çok kötüyüm hyung. Ailem beni sokağa attığında bile canım bu kadar yanmadı. Ama sen görmüyorsun beni. Mutlu sanıyorsun ama değilim. Çektiğim acıların haddi hesabı yok.

İkimiz yalnızken mutlu oluyorum hyung ama bu sadece bir süre idare ediyor beni. Daha sonra ise sana olan aşkım ve imkânsızlığımız geliyor aklıma. Tüm mutluluğum uçup gidiyor.

Nereye kadar böyle devam edebilirim bilmiyorum. Her geçen gün sevgim daha da ağırlaşıp üstüme biniyor. Ya bir gün bunu kaldıramazsam?

Çok korkuyorum hyung. Bir gün dayanamayıp gidersem diye çok korkuyorum. Ölmekten değil seni yüzüstü bırakmaktan korkuyorum. Her ne kadar benim sana olan sevgim gibi bir sevgi beslemesen de bana olan ilgini biliyorum. Eğer gidersem çok üzüleceğini biliyorum.

Çabalayacağım hyung, senin için çabalayacağım. Senin için bu duygularla başa çıkmayı öğrenip yaşayacağım. Sen bunu hak etmiyorsun. Benim yaptığım nankörlük yüzünden üzülmeyi hak etmiyorsun.

Jimin

✓ letters | jikook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin