twenty-four

474 69 22
                                    

17/05/2023

Merhaba Jungkook,

Bugün çok kötü bir olay yaşadım. Başrolü sendin.

Jin hyungla buluşmak için dışarı çıktım. Yolda giderken sizi gördüm. Sen ve Seojun, bir parktaydınız.

Sizi gördüğümde öpüşüyordunuz. Kendimi o kadar kötü hissettim ki... Ama en yoğun ne hissediyordum biliyor musun; hayal kırıklığı.

Neden yaptın Jungkook? Bana o kadar umut verdikten sonra neden yaptın? Senin de beni sevdiğine inanmışken neden yaptın bunu bana? Her şey yalan mıydı; bakışların, davranışların? Yoksa ben mi yanlış yorumladım onları? Hyunglar da senin bana aşık olduğunu söylediler, onlar da mı yanıldılar?

Hiç yanmamıştı canım bu kadar. Önceden imkânsız olduğumuzu düşünürken bile yanmamıştı canım bu kadar. Ama şimdi, senin beni sevdiğine inanmışken hayal kırıklığına uğrattın beni.

Kendimden nefret ediyorum, bana umut verip kandırmış olsan da seni hâlâ seviyor olduğum için. Nefret ediyorum kendimden seni kendimden daha çok sevdiğim için. Lanet olsun neden aşık oldum sana? Neden?

Sana dedim Jungkook. Senden bir darbe gelirse ben yıkılırım, toparlanamam dedim. Kaldıramıyorum artık ben yükü. Yaşamak istemiyorum. Dayanamıyorum artık ben bittim, tükendim anlıyor musun beni?

Gidiyorum Jungkook, bırakıyorum seni. Benim için henüz melek olduğun zamanlar demiştim ya sana hani 'Eğer bir gün seni bırakırsam, bil ki ben o gün ölmüşümdür.' diye. Ne demek istediğimi anladın değil mi? Ölüme gidiyorum Jungkook, kendi ölümüme. Bizim için özel olan yerde son vereceğim yaşamıma. En büyük umutları orada verdin bana. Orada öldüreceğim tüm umutları da kendimle beraber.

Sen benim için melektin, küçük Jimin'in meleğiydin. Neden büyük Jimin'in katili olmayı seçtin? Sen katilsin Jungkook, sen benim katilimsin.

Bu sana son mektubum. Hepsini masamın üzerinde bırakacağım. Gidiyor olsam bile aşkımı bilmeni istiyorum.

Seni çok seviyorum Jungkook. Beni kandırmış olsan da hâlâ çok seviyorum.

Hoşça kal.

Jimin

✓ letters | jikook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin