nine

369 67 22
                                    

09/07/2012

Merhaba Jungkook hyung,

Neden yaptın? Yaptıysan bile neden ben yan odandayken yaptın? Sizin zevk dolu inlemelerinizi duyarken canımın yanacağını hiç mi düşünmedin? Bunu düşünmüyor olsan bile neden burada yapmak zorundaydın? Bir sürü yer varken neden yan odamı seçtin hyung?

Siz zevkle inlerken ben hıçkırarak ağlıyordum. Ama hıçkırıklarımı duymuş olman imkânsız. Zevkin doruklarındayken beni duymanı da beklemezdim zaten.

İlk defa tutmadım hıçkırıklarımı hyung. Belki duyarsın diye tutmadım. Ama sen duymadın. Beni göremediğin gibi hıçkırıklarımı da duymadın.

Canım yanıyor, çok yanıyor. Onu çok kıskanıyorum hyung. O sana sahip ama ben? Ben senin sadece kardeşlik sevgine ve ilgine sahibi. ama ya o? O senin her şeyine sahip ve bu benim canımı çok yakıyor.

Hyung ben sana anlatmadığım zaman bile anlardın derdimi. Peki öyleyse neden yıllardır anlamadın bu derdimi? Önemsemek mi istemedin? Belki de çocukça gelmiştir sana? Belki de gerçekten fark etmemişsindir? Hangisi daha çok canımı acıtır bilmiyorum.

Neden yaptın bunu bana? Neden aşık ettirdin kendine? Böylesine sevgi ve ilgi göstermesen aşık olmazdım belki de. Biliyorum, sen bana hiçbir zaman umut vermedin ama dayanamadım hyung, dayanamadım sana. Ama sana yemin ederim elimde değildi. Bilerek kapılmadım rüzgarına.

Eğer seçebilseydim sana aşık olmamayı seçerdim. Ben seni unutmak istiyorum. Eskiden mutlu olduğum zamanlara dönmek istiyorum. O zamanlar çok güzeldi. Mutluydum ama şimdi? Sadece acı çekiyorum. Neden çektiğim acıları görmüyorsun hyung??

Jimin

✓ letters | jikook  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin