Yine her zamanki gibi saat 8'de kaldırdı babam ,okula gidicem tabi..Annem kalkmış bize kahvaltı hazırlamış bile , okul kıyafetlerimi giyinip mutfağa koşturdum.. Babamla birlikte kahvaltı yaptık annem de yanımızda duruyordu.
- Cansu hadi annecim sütünü de iç,okula öyle git
+ Tamam annecim
(Sütümü içtim,babam da üzerini değiştirip tekrar mutfağa geldi)
_ Hadi bakalım Cansu gidiyoruz
+ tamam babaaaa
Ayakkabılarımı giydim hemen,babamda giyince apartmandan çıktık.Babam beni okula bırakıp işe gitti.
Okulda andımızı okuyup sınıflara dağıldık,öğretmenimiz geldi ve derse başladık...Tenefüste Aylin ile birlikte dışarı çıktık , kızlardan bir tek onunla iyi anlaşıyordum (sadece okuldayken)..Tenefüste hemen okulun dışına çıktık,markete gidip geri döndük
+ uuu okuldan kaçtık
* eveet
( Eh küçükken onu okuldan kaçmak sanıyorduk )
Tekrar okula gittik ve derse girdik,okul yarım gündü.. Günün yarısını bitirmiştik koşa koşa eve gittim ve yemeğimi yiyip geri okula gittim.. Aylin de yanımdaydı çünkü evlerimiz yakındı.
Her neyse bugünlük okul faslını bitirmiştik.. Eve gittim annem kapıyı açtı
- Hoşgeldin kızım
+ Hoşbulduk anne
- Annecim üzerini değiştirince Ecrin'in yaptığı dağınıklığı toplar mısın?
+ peki anne
Üzerimi değiştirdim ve Ecrin'in oyuncaklarını topladım,daha 4 yaşında olduğu için sadece dağıtıyordu..
Akşam olmuştu babam eve geldi,her zamanki gibi bize hediye getirmişti , hemen hediyeleri açtık sonra yemek yedik ve ailecek salona oturduk ...
Annemin yanına oturduk Ecrin ile.
- Hadi bakalım kardeşinizden ne istiyorsanız söyleyin karnıma eğilip .
Dedi annem
Ben ağlayan bebek istemiştim, Ecrin de dua eden bebek ...
Hep birlikte güldük eğlendik,daha sonra annem ödevlerimi yaptırdı ve uyumamız için bizi odamıza gönderdi ..
Odaya gittik Ecrin ile ve yataklarımıza yattık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Dünya
ChickLitHerkes gömer içine bazı acılarını,acı büyük olsa da küçük olsa da. Vee herkes mutlaka bazı şeyleri saklar özel veya değil. *** Her insanın kalbinde bir boşluk vardır,deşildikçe kanayan,kanadıkça deşilen. ***