Artık herkes için zor bir dönem.. Biri hayat arkadaşını kaybetme acısı yaşarken , diğerleri annesizliğin acısını yaşıyor..
Eşini kaybetmişken çocuklarınında acısı yüreğine vuran bir adam var ortada.
Zor olsa gerek herşey için herkes için zor olsa gerek.
Siz nasıl dayanırdınız böyle bir acıya..
8 yaşında bir kız çocuğu , olayların farkında acı çeken.
4 yaşında bir kız çocuğu , olayları tam kavrayamayan.
1 yaşında erkek bebk , herşeyden habersiz.
Acıya katlanmak zordur herkes için.. Önce yüreğin sızlar yavaş yavaş canın acır o sırada gözlerin dolar ve rahatlamak için gözyaşlarını özgür bırakırsın. Ağlayınca rahatlıcağını sanarsın ama ne yazık ki acına acı katarsın.. Ne yapıcağını,nasıl davranacağını bilemezsin.. Acının ve üzüntünün ele geçirdiği beyninle hareket edersin.
TOLGA NASIL HİSSEDİYOR..?
Ölmek istiyorum,Sinem yoksa ben yaşayamam.
- Anne ben napıcam,bunca şeyle başa çıkamam
+ Oğlum sakin ol her şey yoluna girerTolga acısına daha fazla dayanamayıp eline silah alır ve kendine hedefler.. Artık ölüme yakındır,eşinin yanına gitmek istiyordur...
- Öldüriyim mi kendimi anne napıyım
der gayet ciddi bir şekilde
+ yapma oğlum yapmaaa
der annesi aşırı derecede endişeli bir biçimde ..
Silahı oğlunun elinden zorda olsa almayı başarır ve oğlunu sakinleştirmeye çalışır...Siz olsanız aynısını yapmaz mıydınız.? Nasıl dayanır ki insan böyle bir acıya bir yerden sonra patlak vermez mi artık... Uyandığında sevdiği kadını görmemeye nasıl dayanabilir ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Dünya
ChickLitHerkes gömer içine bazı acılarını,acı büyük olsa da küçük olsa da. Vee herkes mutlaka bazı şeyleri saklar özel veya değil. *** Her insanın kalbinde bir boşluk vardır,deşildikçe kanayan,kanadıkça deşilen. ***