Anne ve babamla yaşamak güzeldi , nasıl kötü olabilir ki zaten .?
" Cansu babanlar markete gidiyor,onlarla gitmek ister misin .? " diye sordu annem..
" Hayır istemiyorum " demiştim gitmek isteye isteye… Ben öyle diyince babamlar çıktı evden.. Onlar çıktıktan sonra bağırmaya başladım
" Beni niye götürmediler " diye çığlık çığlığa... Annem yemek hazırlıyordu o sırada , ben yastıkları fırlatıp eşyalara zarar vermeye başlayınca " kızım sen kendin gitmek istemedin , şimdi niye böyle yapıyosun " dedi.. Ben iyice sinirlenip daha çok bağırmaya başladım
" Cansuu yeter " diye bağırdı annem , aradan biraz zaman geçtikten sonra babamlar geldi .
G*t korkusuna etrafı hızlıca toparlamaya başladım , yemek yemek için mutfağa gittik .. " Siz gider gitmez ortalığı dağıtmaya başladı Cansu " diyince annem , babam sinirli sinirli bakmaya başladı sonra da kayış koptu zaten , bayağa kızmıştı ..
Akşam olunca odama gittim ve hemen yatağa girip uyumaya çalıştım.
Sabah olduğumda babam işe gitmişti , annem bize kahvaltı hazırlamıştı . Kahvaltı yaptıktan sonra Ecrin ile parka gitmek için evden çıktık.
Park bizim eve yakındı o yüzden hemen gidiyorduk yani , kaydıraklara koştuk ilk iş olarak .. Biraz oynadıktan sonra bi kız geldi
" Merhaba " dedi .. Daha kimseyi tanımıyoruz yeni taşındık bu kim lan diye geçirdim içimden ve fazla zaman kaybetmeden " Merhaba " dedim bende..
" İsmim Aydanur " dedi arkadaşça , benim de Cansu bu da kardeşim Ecrin dedim..
" Aslında benim bi tane ismim yok Melisa da diyebilirsiniz , Eda , Cansu .. da " ardından bir sürü isim sayarak ..
" Hmm ben teker teker söylerim hepsini " dedim alaycı bir tavırla..
Sonra kızla oynamaya başladık annem ve Poyraz da gelmişti zaten .. Poyraz'ı salıncakta sallıyordu annem.. Bizde kumla oynuyorduk..
Bir kaç saat sonra eve gittik , ilk önce duş aldırdı annem sonra da televizyon izlemek için salona gittik..
Televizyondan da sıkılınca barbie bebeklerimizi döktük salonun ortasına ve oynamaya başladık..
Ortalığı baya bi dağıtmıştık , ee zaten çocuk dediğin ortalığı dağıtmaz mı ..?
... BİRKAÇ AY SONRA ...
Artık daha çok arkadaşım olmuştu , burda başlıcağım okuldaki edineceğim arkadaşlarımı da hesaba katarsak Van daki arkadaşlarım kadar olurdu..
... Okulun İlk Günü ...
Biz babamla önceden gelmiştik okula , şimdi ders işlemek için geliyordum..
Annem bırakıcaktı beni kardeşlerimle.." Cansu nerden gidiyoruz.? " diye sordu annem " burdandı sanırım tam olarak hatırlayamıyorum " dedim.. Önümüzde okul kıyafetli bir kaç kişi vardı " şu kızları takip edelim bari " dedi annem.. Kızları takip etmeye başladık..
" Hatırladım bu taraftan " dedim ve okula doğru ilerledik.. Okula girince annem biraz benimle durdu sonra gitti.. Artık tek başımayım bilmediğim insanlarla .. Aslında annem sınıfımdaki bir kaç kızla beni tanıştırıp öyle gitmişti..
Sınıf öğretmenini hiç sevmemiştim çok gıcıktı neyseki bu kadına takacak kadar salak değildim..
Son derse girmiştik , öğretmen kitap okuyordu bizde dinliyorduk.. Bi ara çantamı toparlamaya başladım " Cansu napıyosun ben sözümü bitirmeden toplanamazsın tamam mı " demişti sert bir şekilde yumuşak konuşmaya çalışarak , iyice nefret etmiştim.
Nihayet zil çalmıştı , çantamı toplarken iki tane erkek geldi yanıma , kafamı kaldırıp baktım birisi söze başladı " Nerde oturuyosun " diye sordu.. " Burdaa " diye cevap verdim oturduğum sırayı göstererek " hayır ya öyle değil halk yapı mı yoksa barış yapı da mı .? " dedi gülerek
Halk yapı neresi , barış yapı neresi ne diyo bu be diye geçirdim ilk önce içimden sonra bana hangisi uygun geldiyse onu söylemeye karar verdim.
" Halk yapı " dedim kendimden emin bir şekilde " bende orda oturuyorum " dedi sonra birlikte okuldan çıktık , annem gelmişti beni almaya kardeşlerimle , Ömer de bizimle geliyordu.
( Ömer yanıma gelen iki erkekten birisi )
Anneme de sordu nerde oturduğumuzu , annem de " Halk yapı diyince " rahatlamıştım .. Doğru sallamışım beee..
Evlerimiz Ömer ile yakınmış iyi bari yakında bir arkadaşım olmuştu. Ayrıca Ömer iyi birisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Dünya
ChickLitHerkes gömer içine bazı acılarını,acı büyük olsa da küçük olsa da. Vee herkes mutlaka bazı şeyleri saklar özel veya değil. *** Her insanın kalbinde bir boşluk vardır,deşildikçe kanayan,kanadıkça deşilen. ***