Karadeniz Turu

14 3 0
                                    

Otelden çıktıktan sonra babam fırïna uğrayıp yiyecek bir şeyler aldıktan sonra yola devam ettik..

... BİRKAÇ SAAT SONRA ...

Sümele manastırına gelmiştik... Arabadan inip burayı gezmeye başladık...

Burdaki evler o kadar güzeldi ki anlatamam,oyuncak evlerime benziyordu..

Evlere baktıktan sonra hatıra kalsın diye fotoğraf çekildik.. Daha sonra tekrar arabaya bindik.

Bi uçurumun yanından geçiyorduk,annemin oturduğu taraf çok yakındı özellikle bir an düşücek sandık hepimiz Allah tan kapılar kilitliydi.

Arabayı müsait bir yere parkedip biraz yürüyüş yaptık burda , yürüme işini bitirdiğimizde yağmur yağmaya başlamıştı bizde hemen arabaya bindik..

Merkeze gelmiştik , birazda çarşıyı gezdikten sonra tekrar arabaya bindik zaten Poyraz huysuzluk ediyordu...

Akşam olmuştu Ecrin yine arabada uyuyordu.. Bir otele geldik ve bu geceyi burda geçirmek için bir oda tuttuk,odaya çıktık.

Sabah olduğunda otelden çıktık ve arabaya doğru gittik , arabaya bindik ve babam arabayı sürmeye başladı biz arkada Ecrin ile oyun oynuyorduk ..

... BİRKAÇ GÜN SONRA ...

Karadeniz turunu bitirmiştik ve İzmir'e gelmiştik..

" Sen babaannemin evine daha önce hiç geldin mi.? " diye sormuştum Gülsüm abla ya gülümseyerek..

" Hayır gelmedim " diye cevap verdi , gülerek..

Saçma bi soruydu demi yeni annemize öyle bir soru sormak.

Babaannemin evine gelmiştik .. İçeriye girdik , gece olduğu için biz hemen yattık..

Sabah kalktığımızda güzel bir kahvaltı yaptık ve Ecrin ile dışarıya çıktık oyun oynamak için..

Yeni bir hayat , yeni bir insan , yeni bir gün ... Kolay değildir hemde hiç, alışık olmadığın bir hayatı yaşamaya başlamak , yeni tanıdığın bir insanla aynı hayatı yaşamaya başlamak..

Aile fertleri için kolay olmadığı gibi aileye yeni katılan kişi içinde kolay olmaz..
Tanımadığın çocuklar
Tanımadığın adam
Yabancı bir hayat.

Kolay olur mu sizce..?

Kendinizi bir anda yabancı bir hayatın içinde bulsanız nasıl hissedersiniz...?

" Babaaa " diye bağırdım dışardan , biraz bekledikten sonra babam çıktı balkona

" Efendim Cansu " dedi ..

" Topu atar mısın baba " dedim , " bekle " dedi ve içeri gitti sonra elinde topla balkona geri döndü topu aşağıya attı " oynayın bakalım " dedi...

Topla oynamaya başladık , babaannemin alt komşusunun kızı Sezen de vardı, birlikte oynuyorduk...

Akşamüzeri eve çıktık , akşam yemeği yedikten sonra televizyon izledik ve sonra uyuduk..

Burda her gün aynı geçiyordu , sıkıcı ... Ama ne yazık ki yapıcak hiçbir şey yoktu.

Tekrar okula başladım burada neyse ki arkadaşlarımı tanıyordum... O yüzden yabancılık çekmedim hiç...

... BİRKAÇ GÜN SONRA ...

Bizde İzmir'e taşınıcakmışız , burda bir ev tuttuk..
Ama ben babamlardan ayrı yaşıyordum , yani onlarla aynı evde kalmıyordum babannem ile kalıyordum ..

Siz ailenizden ayrı yaşamaya ne kadar dayanırdınız..?

** Hayat her insanı farklı şekilde sınar **

Gizli DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin