Bazen hiçde kolay değildir , insanın yeni bir hayata başlaması , tüm anılarını bırakıp bambaşka bir hayata alışmaya çalışması...
Annesi hasta olan bir kızın yüzü ne kadar daha gülebilir ki..??
Daha ne kadar acısını içine gömebilir ki..?Siz , anneniz ölümle koyun koyunayken ne yapardınız..?
.... 1 AY SONRA ....
- Annee aç gözlerini, anneeeeeee !!!!
+ Cansu sen git salonda bekle yavrum hadi
dedi babaannemin komşularından birisi , annem bayıldı mı yoksa öldü mü bilmiyorum bile salona gidip nasıl beklerim
- Hayır burda durucam.. Anneee !!!!
Komşular annemi battaniy sararak merdivenlerden aşşağı indirdiler ve bir arabaya koyup hastaneye gittiler...... CANSU'NUN AĞZINDAN ...
Annem ölmesin lütfen , ben onsuz dayanamam nolur ona bi şey olmasın noluuur.. Anne ölmeeee Anneee .. Kimse annesiz mutlu olamaz lütfen bizi bırakma anne , lütfen anne lütfen..
Allah'ım annem ölmesin , biz onsuz kalmayalım noluur...
... 1 SAAT SONRA ...
Annem iyiydi , yaşıyordu ... Hastaneden dönmüşlerdi annem uyudu..
Bende Ecrin ile birlikte oyun oynamaya başladım... Babaannem hem annemle hem de Poyraz la ilgileniyordu....
- Cansuuu
+ Efendim babaanne
- Poyraz'a baksana biraz
+ Tamam,Ecrin gel sende buraya
Ecrin gelir,Cansu Poyraz'ı kucağına almış bir şekilde koltukta oturur ve Poyraz ağlamaya başlayınca ayağında sallar.....
Babam da gelmişti..
- Kızımm
+ Babacım
Ecrin hemen babamın kucağına atladı.Babamda Ecrin'i alıp salona götürdü,bende peşlerinden gittim ve oyun oynadık...
Annem'in yanına gittim ve birlikte televizyon izlemeye başlamıştık,durumu iyi mi , kötü mü gerçekten hiçbir bilgim yoktu...
Ama artık tedavisi başlamıştı,yavaş yavaş gidip geliyorlardı hastaneye.....
Akşam olmuştu hemen gidip uyudum.. Kalktığımda kahvaltı yapıp okula gitmek için hazırlandım... Okula gittiğimde hemen kızların yanına gittim,birlikte oyun oynadık,Mısra geldi yanıma ve onunla birlikte bahçede dolaşmaya başladık..
- Bu tostu çöpe atsam günah olur mu ?
+ Bilmem kii
- öpüp atayım belki olmaz
+ aynen öyle yap
( Mısra da sevdiğim arkadaşlarımdan biriydi,babaannemin iki apartman önünde oturuyodu hemde )
- Hadi sınıfa gidelim
+ Tamam gidelim
Birlikte sınıfa gittik,birlikte oturduk ... Öğretmenimiz geldi ve derse başladık dersimiz yine matematikti ve çarpım tablosunu ezberleyip gelcektik,öğretmen soru sorcaktı ve başladı,eee ben ne yapcam hiç çalışmadım .. İyiki önümde uzun boylu birisi oturuyordu ondan faydalanarak saklanmaya başladım başarılı da olmuştum...
Ohh be sonunda zil çaldı ve tenefüse çıktık, bu sefer bahçeye çıkmamıştım,Ali telefon almış onu gösteriyordu bend yanına gittim
- Aaa senin mi bu.?
+ Evet
- Bu yaşta bunu verdiler yani
+ Ee büyüdük artık
- Markası ne Ali.?
+ Nokia 3610 Cansu
- Hmm iyiymiş.....
Tenefüs bitmişti,tekrar yerlerimize oturmuştuk bu ders oyun oynuyorduk.. Birisi sırtıma vuruyordu,arkamı döndüm :
+ Noldu Pınar.?
- Nabeer Cansu.?
+ iyidir senden naber.?
- iyi,çantan güzelmiş
+ Teşekkürler
dedikten sonra önüme döndüm , Mısra ve Nagihan ile birlikte sohbet etmeye başladık..
Zil çaldı vee yaşasın yine eve gidiyoruz.. Bu sefer babam gelmişti almaya..
+ Tek mi geldin baba ?
- Hayır annen ile geldik , ilerde bekliyor..Devamında neler gelecek karakterlerimizin başına bakalım :)
Arkadaşlar yorum yapıp fikirlerinizi ve önerilerinizi belirtirseniz sevinirim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Dünya
ChickLitHerkes gömer içine bazı acılarını,acı büyük olsa da küçük olsa da. Vee herkes mutlaka bazı şeyleri saklar özel veya değil. *** Her insanın kalbinde bir boşluk vardır,deşildikçe kanayan,kanadıkça deşilen. ***