...BAŞLIYORUZ...

37 3 0
                                    

İzmir'e gelmiştik , bir taksi çağırıp babaannemin evine doğru yol aldık... Bir kaç dakika sonra babaannemin oturduğu mahalleye gelmiştik,taksiden indik hepimiz.. Babam parayı verdi ve yanımıza geldi,hep beraber apartmanın önüne gittik, dış kapı kapalıydı zile bastık ve babaannem açtı.. Merdivenlerden yukarıya çıktık vee ...
- Uyyy kuzularım hoşgeldiniz ( hepsini teker teker öper ) girin içeri hadi
+ Sinem önden sen gir hayatım
Dedi babam ama biz durur muyuz.? Ecrin ile önden girdik , annem ve babam arkamızdan girdi.
- Ee Cansu napıyon kuzum
+ iyiyim babaanne sen napıyorsun
- iyiyim bende kuzum , eee oğlum siz napıyosunuz ?
+ Iyiyiz anne napalım ?
Dedi babam ardından annem
- eee annecim nasılsın görmeyeli
Diye sordu ..
+ siz iyi olunda ben iyi olurum kızım  
Dedi babaannem..

.... 1 HAFTA SONRA  ....
Annemin tedavisi bitene kadar burda kalıcaktık bende haliyle o zamana kadar burda okucaktım..
     Evvet bu günde burdaki okulumun ilk günüydü.
- Evet çocuklar Cansu arkadaşınıza merhaba diyin bakalım,artık bizimle okuyacak.
- Hoşgeldin Cansu
diye sesler yükseldi birden...
- Evet Cansu orda iki erkeğin arasına oturucaksın, fazla sıramız olmadığı için
+ peki öğretmenim
dedim ve oturdum,çok gıcık ve iticiydiler...
( aah arkadaşlarım onları çok özliycem )
Derse başlamıştık, benim kitaplarım onların kitapları ile aynı değildi bende mecburen yanımdakilerin kitaplarına bakıyordum... 

.... OKUL ÇIKIŞI ....
Babammm gelmiş beni almaya
- Babacım
+ Kızım ( çantasını alır ve kızını öper ) , nasıldı yeni arkadaşların ?
- İyiydiler
+ Sevdin mi bu okulu ?
- Evet sevdim babacım
+ peki bakalım, sana ne almamı istersin ?
- çikolataaaaa
+ Tamam markete gider alırız...

     Marketten abur cubur aldıktan sonra babaannesinin evine giderler...

- Hoşgeldin kuzum
- Hoşbulduk babaanne
- Ee naptın okulda bugün Cansu
   sadece gülümsedim cevap vermeden annemin yanına gittim
- Anneeee
+ Cansumm
- Nasılsın annem
+ sen gelince daha iyi oldum bitanem
Gülümsedim , annemi öptüm ve üzerimi değiştirdim..
  .... 2 GÜN SONRA ....
       Okuldaki 3.günümdü,yavaş yavaş daha samimi oluyordum burdakilerle,yanımdaki gıcık çocuklar hariç … Biri bana bu sınıfta sevdiğin kişileri say dese çok az kişi vardı ;
- Ege ,Ali ,Nagihan, Azra
sadece bu 4 kişi.

          Eveet bugün okulun bitmesi için son 1 ders kalmıştı,nasıl geçicek hiç bilmiyorum çünkü çok tuvaletim gelmişti ve daha fazla tutabilceğimi zannetmiyordum... Sınıf kapısının önünde durdum ve kızlara baktım,dümdüz gidip sağa döndükten sonra yok oluyorlardı,bende okulu tam olarak keşfetmediğim için tuvalete gitmekten vazgeçtim...
      Ders zili çalmıştı,dersimiz matematikti ve öğretmenimiz projeksiyondan soru çözmemizi eğlenceli hale getirmek için oyun türünde sorular hazırlamıştı,matematikren pek anlamasamda yaptım bi şeyler Allah tan öğretmen iyiydi de yanlış yapınca kızmıyordu.. Nihaywet ders bitmişti koşarak çıktım okuldan,babaannem gelmişti beni almaya , çünkü babam İzmir'de değildi geri dönmüştü işini yapmak zorunda olduğu için...
- Nasılsın yavrum
+ iyiyim babaanne , hızlı hızlı gidelim çok sıkıştım çünkü
- Tamam olur
      Hızlı hızlı gidiyorduk ama her 10 adımda bir tanıdığı kişileri görüp sohbete dalıyordu,nihayet apartmana yaklaşmıştık... Al işte yine durdu , daha fazla dayanamadım ve altıma yapmak zorunda kaldım...
..... 5 Dakika Sonra .....
- Cansuu noldu
+ Altıma yaptım senin yüzünden , herkesle konuşuyosun ( ağlar )
- Tamam bir şey olmaz , yürü bakalım eve,yıkarız şimdi kuzum ağlama
       Birlikte eve doğru yürürler...

Gizli DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin