Otel

15 3 0
                                    

Araba ile gidicektik İzmir'e , yani epeyce yolumuz vardı. Müziği açtık ve yola devam ettik..

Ağrı'ya gelmiştik, annem ailesi ile vedalaşıcaktı.. Onların evinin önünde durduk , arabayı parkettikten sonra içeriye girdik..

" Hoşgeldiniz " dedi içerdekiler sevimli bir şekilde , bizde onlara bakıp gülümsedik

" Hoşbulduk " dedik hepimiz , onlar kadar sevecen bir şekilde.. 

" Hadi geçin oturun " dedi anneannem ve hepimiz bir koltuğa attık kendimizi...

Tatlısıydı , çayıydı , meyvesiydi derken baya bir yemiştik..  Biraz daha zaman geçtikten sonra çarşıya çıktık annem , babam , ben ve kardeşlerim..

Çarşıya gidince ilk önce biraz dolaşılır ya biz öyle yapmadık,bir marangoza girdik , çerçeve siparişi verdikten sonra çarşıda dolandık..

Çay bahçesine uğradık babamlar çay içerken biz Ecrin ile dondurma yiyorduk..

Dondurmalarımızı ve çayları bitirdikten sonra oradan ayrıldık ve  bir parka gittik , zaman geçirmek için..

1 - 2  saat parkta oynadıktan sonra marangoza geri döndük,çerçeveleri yapmıştı adam ve gayet güzel olmuştu , çerçeve başına 80 TL almıştı adam..

Çerçeveleri hediye paketi yaptırıp anneannemlere doğru yol aldık,eve gelmiştik,kapıyı çaldıktan sonra açılmasını bekledik kapı açıldıktan sonra içeriye girdik.. Hediye paketinde olan çerçevelerden birisini annem , annesine vermişti ..

Biraz daha orda oturduktan sonra yola çıktık , yolculuğumuza kaldığımız yerden devam ettik..

Gece olmuştu artık Ecrin uyumuştu bile başını hafifçe dizime koydum .. Sonra kendimde dalıp gitmiştim..

Babamın " Cansuu kızımm " demesiyle gözlerimi açmıştım , " Hadi in bakalım otele geldik " dedi babam.. Uykulu gözlerle etrafıma baktım ve " tamam babacım " dedim arabadan inerek..

Poyraz annemin , Ecrin ise babamın kucağındaydı.. Otele girdik , odanın anahtarlarını alarak odaya doğru ilerledik..

Odadan içeri girdiğimizde annem Poyraz'ı babam da Ecrin'i yatağa yatırdı , bende bir bardak su içtikten sonra " iyi geceler " diyip boşta olan yatağa attım kendimi..

Kalktığımda babam duştaydı , annem Poyraz'ın altını değiştiriyordu , Ecrin hâlâ uyuyordu..

" Günaydın " dedim  gülümseyerek .. " Günaydın Cansu " diyerek gülümsedi annem..

Babam duştan çıktıktan sonra " Hadi Cansu gel senide banyo yaptırayım " dedi annem " Tamam olur anne " dedim..

Gülsüm ablaya anne diyince nedense çok garip bakıyordu , daha önce çocuğu olmadığı için olsa gerek..

Annemle birlikte girdik duşa , güzelce yıkanıp çıktık.. Ecrin uyanmıştı , onun üzerini değiştirdikten sonra odadan çıktık..

Resepsiyon ' a parayı ödedikten sonra otelden ayrıldık ve hep beraber arabaya bindik.

Gizli DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin