Yolculuk

25 3 0
                                    

Babam evlenmişti..

Ben kardeşlerimle birlikte evdeydim,babaannemdfe var tabi.. Dışarıdan bir araba sesi geldi koşarak aşşağıya indik,gelen babamdı,Gülsüm abla ile birlikte yani annemiz olcak kişiyle...

Arabanın bagajında bir çok oyuncak vardı, hepsi bizim içindi.. Barbie bebek , top vs..

Bagajdaki eşyaları da alıp eve girdik. Ecrin ile birlikte bebeklerle oynamaya başladık hemen, bu sırada babamlar sohbet ediyolardı..
     ' işin içinde babaannem varaa pekde sohbet sayılmaz aslında '

Biraz daha oynadıktan sonra bebekleri topladık ve Ecrin ile odalarımıza gittik..

Akşam olmuştu , yemek yicektik.. Gülsüm abla yumurta yapmıştı. Ne zamandır evde olmadığımız için dolapta da bir şey kalmamıştı haliyle..

Yemekten sonra kimse mutfaktan çıkmadı bende Gülsüm ablanın dizine uzandım , babaannemin ters ters bakmasına rağmen rahatımı bozmamıştım..

Bir kaç saat sonra odama gittim ve günün yorgunluğunu atmak için yatağıma yattım..

Sabah olduğunda hemen üzerimi değiştirip yatağımı topladım ve salona gittim.. Gülsüm abla Poyraz la ilgileniyodu .. Babamda onlara bakıyordu. Babaannem evine döncekti o yüzden hazırlanıyordu..

Babaannem hazırlığını tamamladıktan sonra hep beraber evden çıktık..

Babaannemi otobüse bindirdikten sonra ailecek kahvaltı yapmak için kahvaltı salonuna gittik...

Kahvaltımız bittikten sonra parka gittik.. Parkta da oynadıktan sonra eve döndük.

Gülsüm ablaya ısınmıştım , onu seviyodum ve artık ' anne ' demeye başlamıştım..

Eve geldiğimiz için sevinmiştim.. Hemen odama gittim , barbie bebeklerimi alıp Ecrin'in yanına gittim...

" Hadi oynayalım , sende getir " dedim gülümseyerek.. "Tamamm " demişti Ecrin,odasına gidip oyuncaklarını getirdi .. Birlikte oynamaya başladık..

Annem ve babam da bizi izliyordu,biz bebeklerle oynarken Poyraz yanımıza oturdu ve küçük topuyla oynamaya başladı...

Akşam olmuştu , annem yemek hazırladı ve hep birlikte oturup yedik.

Yemekten sonra Poyraz'ı kucağıma alıp salona gittim.. " Abam napıyon sen tatliş " diyip öpüyodum..  O sırada babam salona gelip televizyon izlemeye başladı,annem bulaşıkları yıkıyordu,Ecrin de babamın kucağına yatıp televizyon izlemeye başladı..

" Abammm " dedim Poyraz'ın yanaklarını sıkarak..

" Agagaagaa " diye sesler çıkardı , gülerek..

" Aguguguu aguguguu " diye söylendim , Poyraz'ın dilinden ..

Biraz daha Poyraz la oynadıktan sonra ayağıma yastık koydum ve Poyraz'ı yatırıp sallamay başladım..

Annem öldükten sonra " sen küçük annesin " diyolardı komşularımız.. Eee küçük anneysem oğlumu uyutmam lazım .

" Dandini dandini dastane danalar girmiş bostana sür bostancı danayı yemesin lahanayı eee eee ee ee e benim oğluma ee ee e " diye ninni söyleyerek uyutmuştum Poyraz'ı..

İlk önce ayağımdan indirdim daha sonra kucağıma alıp beşiğine götürdüm..      

... BİRKAÇ HAFTA SONRA ...

       Artık evimizi boşaltıyorduk,malum burda bi işimiz kalmadı.. Nakliyeciler gelmeden üvey kuzenlerimiz geldi.. Onlar da bizim mahallede oturuyolardı .. Gülsüm ablanın kardeşinin çocukları yani teyzemin çocukları ' kuzenlerimiz '

Birisi kız , birisi erkekti... ' Damla ve Koray '

Daha doğrusu Damla abla ve Koray. Damla abla benden 1 yaş büyüktü.. Teyzemler içerde otururken , ben - Ecrin - Damla abla ve Koray dışarda oyun oynuyoduk..

Oyun oynamaktan sıkılmıştım ve Damla abla ile içeriye girdik , Koray ve Ecrin hâlâ oynuyordu..

Nakliyeciler gelmişti , koccaaa bir tırla .. Bütün eşyalarımızı onlara sattık..

Nakliyeciler eşyaları tıra yerleştirirken Ecrin ve Koray tırın altından geçiyolarmış.. Babamla Volkan amcam ( Gülsüm abla'nın eniştesi yani ) onları farketmişlerdi bayaa bi azarladılar hatta bi ara " kulaklarından tutup çiviye asalım mı .? " dedi babam , Volkan amca da " Güzel fikir " diyince Ecrin ile Koray altlarına sıçtılar,bizde Damla abla yla gülmekle meşgulduk o sıra..

Artık eşyalarımız da satıldığına göre bizimde burdan gitme vaktimiz gelmişti..

Annem kardeşi , eniştesi ve yeğenleriyle vedalaştı ardından bizde onlarla vedalaştık.. Daha sonra arkadaşlarımla vedalaşmaya gidicektim ki onlar yanıma gelmişti..

Bir güzel vedalaştıktan sonra arabaya bindik ve yolculuğumuz başladı..

Gizli DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin