Artık annem ölmüştü,ne yapıcağımı ve nasıl davranıcağımı bilmiyordum..
Ayrıca bugün anneler günüydü ve annem yoktu , ona yazdığım o mektubu kime okuyacağımı bilmiyordum..
Mektubu elime aldım ve balkona çıktım, kafamı yukarıya kaldırdım ve kağıtta yazanları gözyaşları içinde okumaya başladım.
Arkamdan birisinin geldiğini hissetmemiştim,sırtıma dokununca anladım arkamda birisinin olduğunu.. Babam.
Bana sarıldı " Napıyon kızım sen " dedi " Anneme mektup okuyorum " dedim ağlayarak.. " Balkonda okumana gerek yok annen seni görür,duyar " diyince babam daha çok ağlamaya başladım ve daha sıkı sarıldım..
... ERTESİ GÜN ...
Okul vardı bugün,anneler günü ile ilgili şiir okuyolardı okula girdiğimde... Bende sıraya geçtim ve herkes gülerken en arkada ağlamaya başladım...Sınıfa girmiştik,ders işlemek için .. Öğretmenim annemin öldüğünü bildiği için bana gayet nazik davranıyordu..
Ders işlemeye başladık,kafam öğretmenimin anlattıklarına hiç basmıyordu çünkü annemi düşünüyordum sadece.
Okul bugünde bitmişti ve babam okula gelmişti birlikte müdürün odasına gittik , bir kaç haftalık izin aldı babam.. İzmir'dem gidicektik , kendi evimize.. Bizi oraya bağlayan bir şey kalmadığı için evimizi ve eşyalarımızı satıcaktık..
Okuldan çıkıp babaannemin evine gittik.. Valizlerimizi hazırladık hep birlikte gidicektik..Hazırlıkları yaptıktan sonra , yemek yedik evde , bugün burda yatıp ertesi gün gidicektik Van'a..
Evet Van dan gelmiştik buraya..Akşam olmuştu zor da olsa uyumuştum.
Kalktığımda anneannemler gelmişti,cenazesi kalkıcaktı annemin.. Elimi yüzümü yıkadım ve üzerimi değiştirdim.
O sırada cenaze arabası evin önüne gelmişti.. Annemi uğurlıcaktık.
" Anneni gösteriyim mi sana " diye sordu dedem.. Herkes dedeme ters ters baktı " Deli misin adam sen " diye bağırdılar.. Ecrin'i ve beni babaannenim komşusuna götürdüler.. Araba gidene kadar biz orda durduk.
... 5 GÜN SONRA ...
Babam ve babaannem Afyon'a gitti.. Oraya defnedilcekti annem.. Bizde Aylin ablamlarda kalıyorduk Ecrin ile...Bizi eğlendirmek için Aylin ablam çok çaba gösteriyordu,parka götürüyordu bizi , makyaj yapıyordu bize..
Babamlar aradı naptığımızı sormak için onlarla konuştuktan sonra parka gittik Aylin ablam ve Ebru teyzeyle...
Aylin ablamın kardeşi Kaan sürekli arkadaşı ile oynuyordu ve bilgisayarı hiç bize vermiyordu ama yine de burda mutluyduk yani Ecrin ile ben...
... 1 HAFTA SONRA ...
Siz şimdi diyorsunuzdur hani Van'a gidiyorlardı.. Cenaze işlemleri dolayısıyla ertelemek zorunda kaldılar Van'a gitmeyi..
Babamlar gelmişti ve artık Van'a gitmek için hazırdık.... Birlikte havaalanına gittik ve uçağın kalkış saatinin gelmesini bekledik..
Nihayet uçağa bindik " Sayın yolcularımız uçağımız kalkışa hazırdır lütfen emniyet kemerlerinizi takınız " çağrısından sonra emniyet kemerimi taktım.
... BİRKAÇ SAAT SONRA ...
Artık Van'a gelmiştik.. Ben ilk iş olarak okula gittim çünkü arkadaşlarımı özlemiştim hemde çok.Ben okula giderken babamlar eve gittiler.
Okula girdiğimde herkes yanıma koşturdu. " Cansu hoşgeldin " dediler.. Sanırım onlarda biliyolar annemin öldüğünü..
Arkadaşlarımla hasret giderdim doya doya .. Daha sonra eve gittim. Ecrin ile birlikte dışarı çıktım. Parka gittik, oyun oynadık ..
Ama sıkıcıydı herşey.. Annem yoktu çünkü. Zaman bir türlü geçiyordu işte.
Zamanla geçer diyolar da zaman nasıl geçicek..?
... BİRKAÇ HAFTA SONRA ...
Babam yeniden evlenmeye karar vermişti babaannem bize bakamıcağı için.. Birisini bulmuşlardı bile." Cansu birlikte dışarı çıkalım mı.? " diye sordu babam.. Kafa sallamakla yetindim ve birlikte çıktık.. Arabaya bindik,babm elime vesikalık bir fotoğraf verdi.
" Kızım nasıl " diye sordu. Üzerinde bir bayan resmi vardı. " Güzel birisiymiş baba " diye yanıtladım..
" Bu kadının anneniz olmasını ister misin ? " .. " İsterim baba,olur " dedim.. Daha sonra babam kadını aradı ve bana verdi , " al konuş bakalım " dedi...
" Merhaba ben Gülsüm " dedi karşımdaki kişi " Merhaba bende Cansu " diy cevap verdim... Sohbet ettik baya baya sonra " hangi yemekleri seversin " diye sordu " köfte,patates,mercimek çorbası vs. " cevapladım,daha sonra " sen hangi yemekleri seversin " diye sordum.. Oda benim verdiğim cevapları verdi aynı yemekleri seviyomuşuz iyi bir şey bu...
Birbirimizi tamamen iyi tanıdığımızı düşünüyordum.. Birkaç gün sonra kadının evine gittik.. Babamla birlikte konuştular bizde o sırada başka bir odada bekliyorduk. Gülsüm Teyze'nin yani yeni annemin annesinin yanında duruyorduk.
Artık yeni bir hayat yolunda adım atıyor kahramanlarımız.. Bakalım neler olucak.??
Bu arada arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ederim... Daha sık yazmaya çalışıcam bundan sonra..
" Son Aşkımsın " diye yeni bir kitap daha yazıyorum , onu da okursanız sevinirim ama bu kitabı ihmal etmeyin lütfen. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Dünya
Chick-LitHerkes gömer içine bazı acılarını,acı büyük olsa da küçük olsa da. Vee herkes mutlaka bazı şeyleri saklar özel veya değil. *** Her insanın kalbinde bir boşluk vardır,deşildikçe kanayan,kanadıkça deşilen. ***