Baxbakwalanuxsiwae

20 4 0
                                    

   Baxbakwalanuxsiwae, güçlü bir deniz yaratığıdır. Denizlerde yaşar ve çoğunlukla erkek avcıları, balıkçıları ve savaşçıları hedef alır. Baxbakwalanuxsiwae, insanlara zarar vermek için suyun altından yükselir ve devasa boyutlarıyla insanları korkutur. Ancak, Baxbakwalanuxsiwae'nin sadece zarar vermek için var olduğu söylenemez. Bu yaratık, aynı zamanda su dünyasındaki tüm canlıların koruyucusudur. Baxbakwalanuxsiwae, su dünyasındaki dengenin korunmasından sorumlu olan önemli bir varlıktır.


   Efsaneye göre, bir gün bir Kwakwaka'wakw savaşçısı, Baxbakwalanuxsiwae'yi yakalamak için bir tuzak kurdu. Savaşçı, Baxbakwalanuxsiwae'nin kalbini çıkardı ve onu öldürdü. Ancak, Baxbakwalanuxsiwae'nin ölümü, su dünyasında büyük bir dengesizliğe neden oldu. Balıklar ve diğer deniz canlıları, yaratığın ölümünden sonra azalmaya başladı ve su dünyasında çeşitli felaketler yaşandı.Bir süre sonra, Kwakwaka'wakw halkı, Baxbakwalanuxsiwae'nin ölümünden su dünyasındaki dengesizliğin neden olduğunu anladı ve savaşçının yaptığı hatayı düzeltmek için harekete geçti. Savaşçı, Baxbakwalanuxsiwae'nin kalbini suya geri bıraktı ve böylece su dünyasındaki dengeli yaşam tekrar geri kazanıldı.


   Bugün, Kwakwaka'wakw halkı hala Baxbakwalanuxsiwae'yi saygıyla anıyor ve su dünyasındaki dengenin korunmasının önemine dikkat çekiyor.

Efsaneler Ve Paranormal Olaylar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin