Bir zamanlar, İngiltere'nin kırsalında bulunan eski ve yıkık bir malikanede, tuhaf ve ürkütücü olaylar yaşandı. Malikanenin tarihinde, eski bir aile trajedisi ve sırlarla dolu bir geçmiş vardı. Olaylar, bu sırların perde arkasında yatan karanlık güçleri gün yüzüne çıkardı.
Malikanenin yeni sahipleri, bir aile, sakin bir yaşam arayışındaydılar. Ancak, taşındıktan kısa bir süre sonra, evde garip olaylar meydana gelmeye başladı. İlk başlarda küçük tefek şeylerdi; eşyaların yerinin değişmesi, gizemli seslerin duyulması ve ani sıcaklık değişimleri. Ancak, zamanla olaylar daha korkunç bir hal aldı.
Ailenin çocukları, geceleyin odalarında garip varlıkların gölgelerini gördüklerini iddia ettiler. Uyandıklarında, odalarının etrafında dolaşan figürler görmüşlerdi; bazen insan formunda, bazen ise tamamen karanlık bir sis şeklinde. Ebeveynler, başlangıçta çocuklarının hayal gücüne bağladılar, ancak zamanla kendileri de tuhaf olaylara tanık oldular.
Malikanenin içindeki atmosfer giderek daha yoğun ve tekinsiz hale geldi. Gece, evin duvarlarından yankılanan gizemli seslerle doluydu. Aile üyeleri, sık sık uykusuz geceler geçiriyor ve evdeki rahatsız edici varlıkların varlığından dolayı rahatsızlık duyuyorlardı.
Ailenin araştırmaları, malikanenin geçmişindeki karanlık olayları ortaya çıkardı. Yüzyıllar önce, bu topraklarda yaşayan bir aile, kıskançlık ve ihanet yüzünden trajik bir son yaşamıştı. Katilin ruhu, hala bu evde dolaşıyordu ve huzura kavuşmamıştı.
Aile, evi terk etmeye karar verdiğinde, malikaneyi terk etmek isteyen biri olmadığına dair bir hisleri vardı. Evden uzaklaşırken, son kez geri döndüklerinde, malikanenin duvarlarından yankılanan bir çığlık duyduklarını ve titreyen bir sesin "Burada kalın" dediğini iddia ettiler.
O günden sonra, malikane terk edildi ve kimse bir daha geri dönmedi. Efsanelere göre, o evde hala geceleri karanlık bir gölge dolaşır ve geçmişin acı dolu ruhları hala orada yaşamaya devam eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsaneler Ve Paranormal Olaylar...
Short Story❗ uyarı ❗ paranormal olaylar, gerçekte yaşanmış, ürkütücü hikayeler ve efsaneler vb. içerir. Dikkatli olun... İçindekiler ELİSA LAM 'IN ÖLÜMÜ............... Hello kitty cinayeti............... Gözyaşı nehri............... Ağzı yırtık kadının hikayes...