Kuchisake-onna

6 1 1
                                    

Kuchisake-onna, Japonya'da dolaşan eski bir şehir efsanesidir. Hikayeye göre, Edo döneminde (17. yüzyılın ortaları) yaşamış bir kadın olan Kuchisake-onna, son derece güzel bir kadındı. Ancak, kocası tarafından aldatıldığına inanarak intihar ettiği söylenir.

Ölümünden sonra, Kuchisake-onna'nın ruhu, dünyaya dönerek intikam alma arzusuyla dolaşmaya başladı. Kuchisake-onna'nın hayaleti, genellikle bir cerraha benzeyen bir maskenin arkasında saklanarak dolaşır.

Efsaneye göre, Kuchisake-onna, maskesini takıp sokaklarda dolaşır ve genç çocuklara ya da insanlara "Watashi kirei?" yani "Ben güzel miyim?" diye sorar. Cevap evet ise, maskesini çıkarır ve keskin bir bıçakla yüzünü keser, ardından karşısındakine "Şimdi güzel miyim?" diye sorar. Eğer cevap hayır ise, kurbanını öldürür.

Ancak, cevap vermenin bir tuzağı vardır. Eğer kurban, "Evet, güzelsin." derse, Kuchisake-onna onu öldürmeden önce yüzünü keser. Eğer "Hayır, değilsin." derse, o zaman da öldürülür.

Efsane, Japonya'da çocuklar arasında korkuyla anlatılan ve dolaşan bir hikayedir. Bazı versiyonlarda, Kuchisake-onna'nın yüzünü kesmesini önlemenin yolları hakkında öneriler ve farklı kaçış stratejileri üzerine tartışmalar da bulunur. Bu efsane, Japon korku kültürünün önemli bir parçasıdır ve zaman içinde çeşitli varyasyonlarla popülerliğini korumuştur.

Efsaneler Ve Paranormal Olaylar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin