Ed Gein

16 2 0
                                    

Korkunç bir olaydan bahsetmek istiyorsanız, 1974 yılında Amerika Birleşik Devletleri'nin Wisconsin eyaletinde yaşanan Ed Gein olayından bahsedebilirim. Bu olay, korku filmlerine ilham veren gerçek bir hikayedir.

   Ed Gein, bir çiftçi olan babasının ölümünden sonra, annesiyle birlikte yaşamaya devam etmiştir. Annesi de öldüğünde, Ed Gein tek başına yaşamaya başlamıştır. Kendi evinde yaşayan bu adam, zamanla psikolojik problemler yaşamaya başlamış ve sapkın bir kişiliğe sahip olmuştur.

   1960 yılında, polis Ed Gein'in evine yaptıkları baskında, ürpertici bir sahneyle karşılaşmışlardır. Evde, Gein'in annesinin mezarından çıkardığı cesetlerin parçaları, başka kadınların cesetleri, kemikler ve insan derisiyle kaplı eşyalar bulunmuştur. Bu keşif, polislerin hayatları boyunca unutamayacakları korkunç bir deneyim olmuştur.

   Ed Gein, insanların cesetlerini kullanarak kadın kıyafetleri dikiyor ve giyiyordu. Ayrıca, kadınların derilerini yüzerek kafatasları ve avize gibi eşyalar yapmıştı. Gein, ayrıca birkaç kadının vahşi şekilde öldürüldüğüne dair ipuçları vermişti.

   Ed Gein, psikolojik inceleme sonrasında, birkaç cinayetin faili olduğu suçlamasıyla tutuklandı ve hapse gönderildi. Gein, mahkeme tarafından akıl sağlığı yerinde olmadığı gerekçesiyle suçlu bulunmadı, ancak bir psikiyatri hastanesinde tedavi görmesi gerektiği kararlaştırıldı.Ed Gein olayı, Amerika'nın en ürkütücü ve korkunç suç hikayelerinden biri olarak bilinmektedir ve birçok korku filminin ve kitabının ilham kaynağı olmuştur.

Efsaneler Ve Paranormal Olaylar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin