Paranormal Olaylar II

17 2 0
                                    

Birçok paranormal olay vardır, ancak size korkunç bir paranormal olaydan bahsedeceğim. Bu olay, ünlü paranormal araştırmacısı Ed ve Lorraine Warren çiftinin yaşadığı ve araştırdığı bir olaydır.

   1971 yılında Rhode Island, Harrisville'de yaşayan Perron ailesi, korkunç bir paranormal deneyim yaşamaya başladı. Aile, evlerinde garip olaylar yaşanmaya başladığını fark etti. Kapıların ve dolapların kendiliğinden açılması, garip sesler ve gizemli varlıkların görünmesi gibi olaylar ailenin yaşam kalitesini oldukça düşürdü.

   Aile, bu garip olayları araştırmak için Ed ve Lorraine Warren ile iletişime geçti. Warren çifti, evi araştırmak için Harrisville'e geldi ve evde gerçekleşen korkunç olaylara tanık oldular. Kötü ruhlar ve cinlerin evi ele geçirdiğini tespit ettiler.

   Warren çifti, kötü ruhları evden kovmak için bir dizi ritüel gerçekleştirdi, ancak bu işe yaramadı. Daha sonra, çift, evin altında eski bir mezarlık olduğunu keşfetti. Mezarlıkta, bir zamanlar bu bölgede yaşamış olan bir cadının mezarı vardı. Cadı, lanetli bir hayat sürdüğü için intikam almak için Perron ailesinin evine musallat olmuştu.

   Warren çifti, cadının mezarını bulmak için evin altındaki zemini kazmaya başladılar. Mezarı bulduklarında, cadının kemikleri evin dışında yeniden gömüldü ve Warren çifti evdeki kötü ruhları uzaklaştırmayı başardı.

   Perron ailesi, bu korkunç deneyimden sonra evlerinde rahat bir hayat sürdü, ancak bu olay tüm aile üyeleri için unutulmaz bir hatıra olarak kalmıştır. Bu olay, The Conjuring filminin temelini oluşturdu ve tüm dünyada birçok insanın dikkatini çekti.

Efsaneler Ve Paranormal Olaylar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin