Tzintzuntzan

14 2 0
                                    

Meksika'nın Michoacán bölgesinde, kayıp ruhların yaşadığına inanılan eski bir yerleşim yeri olan Tzintzuntzan'da, korkunç bir efsane anlatılır.

Efsaneye göre, uzun zaman önce Tzintzuntzan'da bir şeytan yaşıyordu. Bu şeytan, insanların kanını içmek için çevreye dehşet saçardı. Şeytanın etrafında daima kötü niyetli yaratıklar da vardı ve bu yaratıklar insanları avlamak için şeytanın etrafında dolanırlardı.Köylüler, şeytanın saldırılarından kurtulmak için bir çözüm bulmak zorundaydılar. Bölgede yaşayan bir şifacı, şeytanın üstesinden gelebileceğini iddia etti ve köylülere yardım etmek için yola çıktı.

Şifacı, Tzintzuntzan'a geldiğinde, şeytanın yarattığı dehşeti görünce bile şaşırmadı. Şifacı, şeytanı yenmek için bir dizi ritüel gerçekleştirdi. Ritüeller sonucunda, şeytan ortadan kayboldu ve kötü niyetli yaratıklar da etraftan kayboldu.

Ancak, şifacının yaptığı ritüellerin bir bedeli vardı. Ritüellerin sonucunda, şeytanın öldürdüğü insanların ruhları serbest kalmıştı ve bu ruhlar artık evlerin ve sokakların etrafında dolanmaktaydı. Köylüler, ölen insanların ruhlarına duydukları saygı nedeniyle, ruhların etrafında dolaşmak yerine onlara saygı göstermek amacıyla Tzintzuntzan'ın yerlileri, evlerinin önüne küçük yataklar koymaya başladılar. Bu yataklar, kayıp ruhların evleri ziyaret etmeleri durumunda konaklayabilecekleri bir yerdi.

Günümüzde, Tzintzuntzan'ın yerlileri, efsaneyi hala yaşatmakta ve ölen insanların ruhlarına saygı göstermeye devam etmektedirler. Efsanenin bir kısmı korkutucu olsa da, Tzintzuntzan'ın yerlileri için hayatlarının bir parçası haline gelmiştir ve yaşamlarında önemli bir yere sahiptir.

Efsaneler Ve Paranormal Olaylar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin