Yıllar önce, Japonya'nın dağlık bir bölgesinde, Tenkei Dağı'nın eteklerinde, küçük bir köy vardı. Bu köy, gizemli ve karanlık bir efsaneye sahipti. Efsaneye göre, bu köyde yaşayanlar, geceleri ormanda dolaşan bir hayaletten korkuyorlardı. Hayalet, Kuroi Hikari olarak biliniyordu - Kara Işık.
Köylüler, Kuroi Hikari'nin, insanlara yol göstermek için göründüğünü söylüyordu. Ancak, onun görünüşü felaket getiriyordu. Hayaletin ışığı, insanları ormanın derinliklerine çekiyor ve kaybolmalarına neden oluyordu. Bir kez içine çekildikten sonra, bir daha geri dönüş olmuyordu.
Bir gece, köyün genç bir delikanlısı olan Takeshi, cesaretini toplayarak ormana doğru gitti. Kafasında, Kuroi Hikari'nin sırlarını çözmek ve köyünü korkudan kurtarmak vardı. Derin ormanda yürürken, birdenbire etrafını saran bir karanlık hissetti.
Gözleri etrafında yanıp sönen gizemli bir ışık fark etti. İçgüdüsel olarak ona doğru ilerledi ve ışığın kaynağına ulaştığında, karşısında beliren korkunç bir manzara ile karşılaştı. Kuroi Hikari, onun önünde parlıyordu.
Hayalet, solgun bir yüzle Takeshi'ye baktı ve hüzünlü bir sesle konuşmaya başladı. Anlattığına göre, o bir zamanlar köyde yaşayan bir genç kızdı. Ancak, köylülerin ona karşı haksızca davranması sonucu derin bir hüsran yaşadı. Öfkeli ve kalbi kırık olarak öldü ve ruhu, Kuroi Hikari'ye dönüştü.
Kuroi Hikari, Takeshi'ye köyünün karanlık sırlarını ve insanların ona karşı işlediği haksızlıkları anlattı. Ancak, onun varlığı, köylülerin kalplerindeki korkulara ve şüpheye dayanıyordu. Takeshi, Kuroi Hikari'nin acı dolu hikayesinden etkilenmişti, ancak artık ne yapacağını bilmiyordu.
O günden sonra, Takeshi, köyüne döndü ve Kuroi Hikari'nin varlığı hakkında kimseye bahsetmedi. Ancak, o günden sonra, köyün huzursuz ruhuyla yaşamaya alıştılar. Kuroi Hikari'nin hayaleti hala ormanda dolaşıyor ve kaybolanların sayısı her geçen gün artıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsaneler Ve Paranormal Olaylar...
Short Story❗ uyarı ❗ paranormal olaylar, gerçekte yaşanmış, ürkütücü hikayeler ve efsaneler vb. içerir. Dikkatli olun... İçindekiler ELİSA LAM 'IN ÖLÜMÜ............... Hello kitty cinayeti............... Gözyaşı nehri............... Ağzı yırtık kadının hikayes...