-Cate! Să vii la petrecerea mea cu orice preţ! Îmi spune prietena mea cea mai bună, Nicole.
-Vin! Sunt pe drum.
-Foarte bine! Căci am avut grijă să chem și câteva persoane special pentru tine!
-Mă bucur să aud! Acum să văd dacă acele persoane sunt așa cum le descrii tu.
-Sunt îti spun eu! Am avut grijă ce fel de baieţi chem la petrecere! Că doar vii tu acolo!
-Băieți ăăm?
- Ah! Scuze. Bărbați! Așa îti place ţie, să fii înconjurată de masculi atrăgători. Spune ea pe o voce mai perversă.
-Păi doar mă știi! Sper să putem să mai depănăm amintiri. A trecut ceva timp de când nu am mai vorbit.
-Bineînțeles că o să mai depănăm amintiri! Trebuie să știu ce "bărbati" au mai trecut prin patul prietenei mele! Spune ea cu voce de părinte care își mustră copilul.
-Bine dragă. Ajung în 10 minute. Abia aștept să te văd!
-Pa tu!
-Ha ha ha ha! Nu ai uitat!
-Da' cum să uit? Doar ne știm de la grădinița și mai înapoi!
-Ai rămas la fel de nebună!
-Eee, să știi că sunt și mai nebună acum!
-Da?! Cum așa?
-Eeee, o să vezi tu...!
-E vorba de un băiat!?
-Parcă erau "bărbați"!
-Dar tu preferi termenul de 'băieţi'. Sau ţi-ai schimbat gusturile și acum te uiți după bărbați?
-Eeee..Acuma începi și tu!
-Eu? Nu! În schimb, cineva, în seara asta...
-Offf! Ce mă fac eu cu tine?
-Mai ai 5 minute să vezi ce faci cu mine. Căci fix atâtea mai am până ajung.
-Te aștept dragă!
-Nu îmi spune dragă! Doar Gabi are voie s-o facă!
-Încă nu ţi-a trecut de el? Și începe ea să râdă de mine.
-E, ce vrei? Tipu' arată bine! Cum pot să renunț așa ușor la el?
-Bine. Ne auzim la pertecere! Pa tu!
-Da. Pa tu! Și închid apelul.
Nicole. Cea mai bună prietena a mea! Ne știm de o viată! Cu ea am facut cele mai mari nebunii. Dar acum un an a fost nevoită să plece și să facă un tur al lumi din cauza locului ei de muncă. Iar acum s-a întors și a organizat o petrecere. Mă întreb cum se va termina petrecerea asta, penrtu că la toate cele organizate de ea sfârșeam să plătesc o amendă sau ceva. Dar mereu ceva care să mă lase fără bani. Și uneori credeam că o face intenționat. Dar nu m-am supărat, că na, și ea a pus bani la mașina pe care o am. Adica, eram disperată să o am!
-Bine! Am ajuns. Spun oftând când opresc mașina în fața casei ei. Mai sunt o grămadă de mașini aici, dar niciuna așa de frumoasă ca a mea. Cu excepria uneia. Un Mercedes negru, foarte frumos. Cred că o să am o pradă bună în seara asta, dar nu pentru că vreau bani lui, ci pentru că am impresia că e o bunăciune!
Cobor din mașină și intru în casa ei fără să bat la ușa. Văd o grămadă de persoane! O cireadă ce mai! Care bea și dansează. Off, muzica e prea tare! Doar știa că vin! Să vadă ea cei fac!
CITEȘTI
Un loc in viata ta
RomanceEa. Cate Woods. El. Ryan Break. S-au "cunoscut" la o petrecere. S-au reintalnit intr-un club. El, un criminal. A iubit si a pierdut totul. Ea, sefa la o companie de modele. A placut multi barbati. Dar relatiile erau de scurta durata caci nu simtea a...