Capitolul 13

35 3 0
                                    

Deschid gura sa spun ceva, dar o inchid la loc caci habar nu am ce ar trebui sa spun. M-a lasat fara cuvinte.

Mancam in liniste. Spaghetele au fost uimitoare! Nu ma asteptam sa le faca atat de bine! Dar sincer, as manca orice facut de Ryan. Chiar daca nu ar arata a mancare! Gandul acesta imi provoaca un chicot, dupa care raman cu gura cascata cand il vad pe Ryan venind cu doua farfurii, pline cu tort. Mi-e mi-o da pe cea care are doua felii, pentru ca na, eu sunt nebuna dupa dulciuri si pot termina un tort intreg in doar 10 minute!

Cand iau o mica inghititura raman uimita. Este atat de dulce, de moale... De perfect! Ori Ryan este in secret un bucatar bestial, ori eu sunt prea indragostita de el. Sau a fost norocul incepatorului, caci acest tort este perfect!

-Esti cam tatuca. E totul in regula? imi spune Ryan ingrijorat.

-E mai mult decat perfect! spun asezandu-ma in poala lui. Multumesc Ryan! si ii dau un sarut dulce, pe buze.

-Ma bucur sa aud asta! Nu mai stiam daca mai pot sa rezist!

-Ce vrei sa spui?

-Iubito, trebuie sa-ti spun ceva.

-Ce e Ryan? Incepi sa ma sperii!

Bratele lui se strang mai bine in jurul meu, nepermitandu-mi sa ma mai misc. Se uita adanc in ochii mei, parca cu teama sa-mi spune ce are pe suflet.

-Ryan poti sa-mi spui orice!

-Stiu iubito. spune cu buzele lipite de ale mele, apoi sarutandu-ma adanc. Cand buzele lui se despart de ale mele simt un gol in stomac, dar imi revin cand in vad licarul din ochi.

Trage aer adanc in piept apoi il da fara zgomotos. Parca facandu-si curaj sa imi spuna ce il macina.

-iubito, stiu ca nu pot fi romantic, si habar nu am cum am reusit sa fac o mancare atat de buna! Dar stiu un lucru! Acela ca nu mai pot trai fara tine! Am devenit dependent de ochi tai, de atingerea ta, de corpul tau, m-ai bagat intr-o boala iar tu esti antidotul meu! Stiu ca pot fi un impiedicat, si un dependent de sex. Dar de la prima privire pe care mi-ai aruncat-o am simtit o chimie intre noi!

Spune strandu-ma pana nu mai pot sa respir. Ma lipeste de corpul lui si ii pot simti inima cum bate, bate pentru mine.

Apoi continua cu licarul din ochii care ma face sa ma topesc.

-Recunosc ca sunt gelos si exagerez cand este vorba de tine. Dar pur si simplu nu suport sa stiu ca si alti barbati se uita dupa tine! Uneori imi vine se te imbrac intr-un sac si sa te leg de mine cand iesim pe undeva! Vreau sa spun ca esti a mea, doar a mea! Iart daca esxacerez cu posesivitatea, vreau ca inainte sa te superi pe mine vreau sa te gandesti ca am un motiv mai mult decat intemeiat sa ma comport asa!

Cuvintele lui mi-au atins inima si sufletul, iar in acelasi timp, imi aduc lacrimi de fericire in ochi. Isi indreapta capul spre mine, iar inainte sa imi prinda buzele intr-un sarut tandru, imi sopteste:

-Te iubesc al naibi de mult!

Imi da drumul din imbratisare fara sa rupa sarutul, apoi se ridica si ma aseaza pe mine pe scaun, el punandu-se in fata mea, in genunchi.

-Cate, te iubesc mai mult decat am crezut ca voi iubi vreaodata pe cineva! Iti promit ca voi incerca sa te fac fericita in fiecare zi a vietii tale. Ceea ce vreau sa-ti cer iubito, este sa imi dai un loc in viata ta, si sa accepti sa imi fii sotie!

Il privesc cu ochii mari, apoi simt cum doua lacrimi imi coboara pe obraji.

-Ryan, nu am nevoie de nimeni si minic sa imi spune ca te vreau in viata mea, si ca si eu am devenit dependenta de tine!

-Deci? imi spune el cu o fata de catel.

-Da!

Dupa cuvintele spuse Ryan ma i-a in brate si ma strange tare pana nu mai pot respira. Apoi imi da un sarut plin de promisiuni.

Imi ridica un picior iar eu instinctiv imi imi incolacesc picioarele in jurul lui. Fara sa rupem sarutul urca scarile cu mine lipita de el, apoi ma izbeste de usa dormitorului, unde ma dezbraca si imi lasa cateva semne pe gat. Apoi ma lipeste din nou de el, dar in scurt timp fac contact cu lenjeria rece care ma face sa ma cutremur.

Dimineata sunt trezita de razele soarelui. Incerc sa ma intind dar nu ma pot misca caci doua brate ma tin strans lipita de barbatul pe care il iubesc. Incerc sa il imping dar fara rost. Deodata observ pe mana mea stanga, un inel fin, cu cateva diamante micute pe el. Lacrimi de fericire mi se aduna in ochi, dar apoi simt doua buze care imi saruta fruntea.

-Iti place?

-Il ador! E perfect! spun sarindu-i in brate, si sarutandu-l cu putere.

A trecut o luna de cand am acceptat sa fiu sotia lui Ryan. Chiar si acum, cand ma gandesc la acel moment, simt cum inima o ia razna si alearga la un maraton!

Am inceput sa petrec mai mult timp cu Ryan, ca inainte. Sta la firma tatalui sau si lucreaza din grau, cat timp stau si eu la firma mea. Cateodata ajunge acasa inainte mea, si imi pregateste tot felul de surprize, de mici atentii, de parca ar vrea sa recupereze timpul pierdut. Nu se considera o persoana romantica, dar pentru mine, este cel mai romantic barbat de pe pamant, si este barbatul meu! Bineinteles ca atunci cand ajung eu acasa inaintea lui ii pregatesc tot felul de surprize care il excita! Privirea pe care mi-o arunca de fiecare data mja face sa ma ofer pe tava. Arata ca un catelus plouat... Si excitat! Aproape fiecare noapte este una fierbinte, plina de ardoarea dintre noi doi!

Am dat uitarii tot ce simteam despre Tudor. Am scapat de ura, de secrete. Nu imi mai pasa ceea ce face. Nu imi mai pasa ce inima mai rupe. Da, am fost una din lista lui, o lista foarte lunga, plina cu inimi ranite. Dar eu una mi-am revenit! Ryan a devenit obsesia mea! Casa mea! A sapat adanc in inima mea, si-a facut o casa acolo, si nu o sa mai plece vreodata! I-am spus tot ce tinea de trecutul meu, parinti mei, copilaria mea, prieteni mei. Acelasi lucru facand-ul si el.

Ryan. Un singur cuvant iar corpul meu incepe sa tremure. Nu credeam ca eu, Catherine Woods, voi ajunge sa am asa sentimente. Nu reuseam sa ma vad iubind pe cineva atat de mult! Dar m-am inselat. Tot ce am avut nevoie era Ryan. Acum stiu cum este sa traiesti! Inainte eram mai mult inchisa in mine. Nu spuneam nimanui ceea ce simt,nici macar mamei. Aveam senzatia ca nu vor intelege ceea ce simt, ca isi vor bate joc de sentimentele mele. Nici nu stiam de ce eram asa! Dar odata cu aparitia lui Ryan totul s-a schimbat! Viata mea s-a schimbat! In cel mai bun sens posibil!


Un loc in viata taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum