Capitolul 3

61 6 0
                                    

CATE POV

Ma trezesc la pieptul unui barbat. Ma uit in gol sa vad ce am facut aseara. Tot ce imi aduc aminte este ca am facut un pariu cu Nicole si ca m-am imbatat. Iar apoi cineva m-a aduc acasa. Imi ridic capul sa vad cine este langa mine, curioasa caci nu imi amintesc sa ma fi culcat cu cineva. Raman uimita cand vad ca pesoana de langa mine este tipul cu sucul de la petrecere. Care se uita la mine curios.

-Buna dimineata. Imi spune el iar vocea lui imi provoaca mici furnicaturi. Are o voce ragusita, superba dimineata. Dar imi revin repede si ma uit la el, in acei ochi albastri, marini.

-Ce faci in patul meu? Spun eu si remarc ca am camasa descheiata. Ce am facut?! Tip eu la mine, in gand.

-Nu iti aduci aminte nimic? Ce rea esti pisi. Spune el cu o fata de catelus si se ridica in sezut. A fost cea mai frumoasa noapte din viata mea. Continua.

-C-Cum adica?!

-Ce rau din partea ta pisi. Ai uitat ce senzatii iti provocam aseara. Spune si isi apropie fata de a mea, simtindu-i respiratia.

-Va trebui sa refac fiecare secunda. Spune iar apoi ma saruta. Nu reactionez cu nimic, raman uimita de reactia lui. Dar mai tare ma confuzeaza ceea ce simt. Niciodata nu am ajut senzatia asta cand m-a sarutat cineva. Sarutul incepe sa devina unul pasional, eu ii raspun, caci imi place. Pentru prima data simt ceva. Cand limbile noastre se despart simt ca o parte din inima mea se rupe. Mai vreau sa-l simt dar ma respinge.

-Nu acum pisi. Imi spune punandu-i degetul aratator peste buzele mele.

-Mai intai vreu sa-ti cer ceva. Eu accept cu o singur amiscare a capului iar el continua: Vreau sa ma mut aici. Nu reactionez pentru cateva clipe caci tau si mestec ceea ce mi-a spus. Vrea sa se mute cu mine?! De ce?!

-De ce? Spun eu cu degetul lui inca pe buzele mele.

-Pentru ca imi place aici. Mai stau si gandesc putin. Nu pot sa accept asa ceva. Dar nici sa refuz nu vreau. Imi place senzatiile pe care mi le provoaca. Aleg sa-l las sa stea aici dar raspund cu jumatate de gura.

-Bine..

-Bun. Nu te voi face sa regreti. La vorbele lui obraji incep sa mi se incalzeasca. Observa reactia mea si ii apare un zamnet in coltul guri.

-Ma duc sa imi aduc lucrurile dulceata. Sa fii cuminte pana ma intorc.

Raman in pat nemiscata. Ceva nu e bine! Barbatul asta poate sa faca ce vrea cu mine. Iar sentimentul pe care l-am avut cand m-a sarutat a fost... de ne descris. Dar nu il pot lasa sa afle asta, altfel ar profita de slabicunea mea. Ma dau jos din pat si ma duc sa fac un dus, apoi ma imbrac si cobor jos. Cand ajung vad cateva cutii iar pe una dintre ele sta el.

-Am o intrebare. Camera mea unde este? Spune senzual, si simt cum pielea mi se face de gaina. Cu greu ii raspund:

-O camera libera este jos iar 2 sus.

-Vreau una de sus. Cea care este mai apoape de tine. Spune ridicandu-se si venind spre mine.

-Atunci a 2 de sus. Spun cu greu si simt cum obraji imi iau foc. Nu pot sa cred ca ma simt asa si nici macar nu m-a atins.

-Ce s-a intamplat? Nu arati prea bine. Imi spune cu un zambet in coltul gurii. Este constient de sentimentele pe care mi le provoaca, dar nu se opreste. Vrea a-l doresc si mai mult. Nici mie nu-mi vine sa cred ca il vreau atat de tare. Ma apropii sa-l sarut dar isi pune degetul aratator peste buzele mele si imi spune:

-Nu acum pisi. Mai intai sa imi despachetez luctrurile. La auzul vorbelor lui eu gem si imi inchid ochi. Ii aud chicoltul si imi vine sa mor la cat de mult il doresc. Pleaca cu o cutie sus, eu ma sprijin de perete si respir greu. Gem incet cand ii vad cum ii se contracta muschii cand ridica cutia.  Parca face totul intentionat. Fiecare miscare pe care o face arata a naibi de sexy. Simt ca mor! Nu mai rezist mult. Il vreau cat mai repede. Duce si ultima cutie iar cand coboara vine fara tricou, lucru care ma excita si mai tare. Simt cum obajii imi iau foc si cum acolo jos ma ud din ce in ce mai tare. Vine langa mine si isi pune o mana pe umarul meu. La atingerea lui ma cutremul, ma simt de parca tocmai am venit. Iar el este constient de asta. Ii vad zambetul si dantura perfecta. Nu mai pot! Mor dupa el! Nici fanteziile nu ma satisfac cum a facut-o el. Sar pe el si il sarut. Limba mea intra in gura lui si ii cauta cu disperare limba. El isi pune o mana pe soldul meu si ma trage mai aproape de el, sani mei fiind torturati de pieptul lui. Cu cealalta mana imi ridica un picior si il pune pe soldul lui. Eu gem si rup sarutul caci nu mai am aer. Ma uit la el si vad ca are o urma de dorinta, dar nu asa de mare ca a mea.

Un loc in viata taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum