Capitolul 9

54 6 0
                                    

Pe toata durata filmului a fost concentrata mai mult la nenorocitul de televozor decat la mine, mi-a respins toate avansurile. De fiecare data cand vroiam sa o sarut se dadea la o parte si spunea ca nu vede din cauza mea. Deci asa joci ha! Sa stii ca jocul este mai frumos in doi!

Dupa ce s-a terminat filmul ea s-a dus in camera ei. Iar eu am ramas sa curat. Dupa ce am terminat de facut curat am plecat la ea. Am gasit-o intinsa pe pat si citind o carte "Prietenul meu Leonard" . Cred ca are o saptamana de cand o tot citeste. Ii da acelei carti mai multa atentie decat mie?! Lasa ca vede ea!

Ma apropii de patul ei, ii insfac cartea si o arunc cine stie pe unde. Face o fata suparata ca am deranjat-o. Dar mie nu imi pasa! M-am satucat sa se joace cu mine! O dezbrac repede si o las doar in lenjerie. In tot acest timp o sarutam si nu o lasam sa rupa sarutul nici daca se sufoca sub mine. Este randul meu sa ma joc!

Continui sa o sarut pe gat, muscand-o pe ici pe colo. O sarut pana ajung in dreptul sanilor. Trag usor cu dintii de sfarcul ei rozaliu si intarit apoi ii iau sanul in mana si il masez. Ma indrept spre celalalt san. Il ling starcul, il sug, il musc, apoi cobor cu saruturi ajungand la bata chioloteilor ei albi, de care scap imediat. Ma dezbrac si eu, apoi ma indrept spre buzele ei pe care le sarut, nu le las sa plece de langa ale mele. O vreau mai mult dacat am dorit vreodata o femeie. Iar atingerile ei ma inebunesc si mai tare!

Intru in ea, facand-o sa geama de placerea pe care i-o ofer. Incep cu miscari lente care devin din ce in ce mai rapide. Ma joc cu sani ei in timp ce fac dute-vino in ea. O simt cum devine mai stramta, ceea ce inseamna ca este pe cale sa vina.

-Da-ti drumul iubit-o! La auzul cuvintelor mele ea se conformeaza si isi da drumul, la fel facand si eu.

Ies din ea, apoi ma intind pe pat alaturi de femeia mea pe care o iau in brate si o sarut usor pe frunte.


CATE POV

Au trecut doua luni de atunci. Relatia mea cu Ryan.... A devenit mai profunda, parca suntem un cuplu casatorit! Cat imi place ideea asta! Sper ca intr-o zi sa ma casatoresc cu el! Multe lucruri minunate si romantice" s-au intamplat in aceste doua luni. Dar... De o saptamana am impresia ca este mai distant. Ca ma evita, ca ma ignora. Nu stiu ce este in capul lui, nu vreau sa vorbesca cu mine. Cateodata nici nu mai vine inapoi. Ma tem ca nu ii mai place de mine. Imi este frica ca nu ma mai vrea. Dar cine ar vrea pe cineva ca mine? La urma urmei sunt un nimic. Chiar daca el ma incurajat in tot acest timp. Chiar daca el ma sustinut. Chiar daca el vede ceva bun in mine... Acum nu mai conteaza. Caci m-a facut sa sufar. Ieri nu l-am vazut deloc. Nu mi-a raspuns la telefon. L-am sunat ca o disperata. I-am timis mii de mesaje. Iar el... Nici macar un " Sunt bine "! Ce ar trebui sa cred acum? Ce ar trebui sa fac acum?! Sa las lucrurile asa?! Sa intru in vorba cu el si sa il fac sa imi spuna tot? Sau... Cel mai rau... Sa ne despartim? Nu! Nu vreau asta! Nu il pot sti undeva departe! Daca pateste ceva? Trebuie sa fiu cu el! Trebuie sa stau langa el! Nu mai stiu cum sa traiesc fara el. A devenit drogul meu.

Dar tot nu stiu ce sa fac. Chiar si cand ies cu masina si inconjor orasul de mii de ori, tot nu il vad. Ce ar trebui sa fac de aici in colo?!

Este seara. Duminica seara. Stau pe canapea cu un bol plin cu popcorn in brate. Ma uit la un film. Nu stiu despre ce e vorba. Nu imi pasa. Ma uit la film absenta. Tot la ce imi sta mintea acum este Ryan. " Ce face?" E bine? " "E ranit?" Il vreau langa mine!"

Aud usa de la intare. Cineva intra in casa mea. Eu continui sa privesc absenta televizorul. Nu imi pasa cine e. Nu imi pasa ce vrea. Sa faca ce vrea sa faca si sa plece. Daca nu este Ryan cu niste explicatii... Atunci nu imi pasa cine ste si ce vrea!

Aud pasi. Se indreapta spre mine. E Ryan. Dar nu il bag in seama. Il ignor. Asa cum a facut si el cu mine. Continui sa ma uit la acel film si sa mananc popcorn.

Un loc in viata taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum