Cap 16

30 3 0
                                    

Cand ajungem in dreptul usii mele ma saruta cu pasiune si dor dupa buzele mele apoi ma ia intr-o imbratisare.

-Noapte buna iubito. spune si vea sa se retraga dar il prind de mana si il sarut lung.

-Ce dor mi-a fost sa-mi spui asa. ii apare un ranjet pe fata si se apropie de mine.

-Hai la culcare. spune si intra cu mine in camera.

-Ce faci?

-Nu te teme am sa plec inainte ca cineva sa se trezeasca.

-Bine! Dar numai pentru ca nu pot sa adorm fara tine!

Dimineata cand ma tresesc ma simt dezamagita ca iubirea mea nu este aici sa ii pot vedea fata de inger adormit, si parul care ii vine peste fata sau care ma gadila. Deja ii simt dorul acelor brate puternice care ma fac sa ma simt in siguranta. Eu... Nu am crezut niciodata ca voi ajunge sa gasesc pe cineva perfect pentru mine. Mereu eu eram cea matura. Cand ieseam cu fetele eram mereu atenta la ce fac, iar cand un tip se dadea la una dintre ele iar ea de simtea deranjata nu ma puteam abtine sa nu intervin. Mereu am simtit ca eu trebuie sa am grija de cei la care tin si sa am grija si de mine, caci nimeni nu va avea. Vroiam inca din liceu pe cineva care sa ma faca sa ma simt protejata. Cineva care sa stiu ca are grija de mine, sa ma trateze ca pe un copil cand este nevoie si ca pe un adult cand este nevoie. Eu vroiam un barbat! Vroiam un barbat puternic. Dar totusi un copul. Nu stiam ce vroiam. Dar cert este ca imi doream pe cineva care sa inteleaga ce simt fara prea multe cuvinte, si care sa ma protejeze de orice.

Acum stiu ce vreau. Si pot spune tot intr-un singur cuvant. Ryan. Pe el il vreau. Doar de el am nevoie. El este barbatul pe care l-am cautat. Pentru mine este perfect exact asa cum e! Nu l-as schimba pentru nimic in lume. Nu as incerca sa-l schimb nici daca parinti mei nu l-ar accepta! Pentru ca eu asa il iubesc! Il iubesc cum se comporta cand devine gelos! Il iubesc cand devine posesiv si e in stare sa ma inchida in casa! Iubesc totul la el! Si sunt in stare sa fac orice pentru ai proteja acel zambet care ma distruge incet, intr-un sens bun, intr-un sens erotic.

Aud rasete de afara si pierd sirul gandurilor. Ma ridic in sezut si ma intind pana la geam sa vad ce se intampla. II vad pe toti afara. Mama si cu fetele pregatesc masa iar tata si baieti sunt langa gratar. Ma uit insistent la Ryan de parca m-ar putea vedea. Inconstienta de ceea ce fac si gandesc ma apropii de gem si ating usor cu buzele obiectul transparent si rece. Era un sarut. Unul de la distanta. Tocmai i-am dat un sarut aerian lui Ryan! Cred ca este prima oara cand fac asta! Ma uit la el sa vad daca m-a vazut iar ranjetul lui imi confirma tot. Ma inrosesc si ii scot limba apoi ma departez de geam.

Ies afara langa ceilalti si de indata ce sun remarcata incep replicile:

-E 12 Cate! Tu si acum te trezesti asa tarziu?!

-Iti seamana! ii spune mama tatei.

-Nu cred ca eu sunt ala care se tranteste in pat ca o vaca si adoarte instant!

-Tocmai mai facut vaca?!

-Nu eu! Singura te-ai facut!

-Pai bine ca nu eu sunt porcul care pleaca de acasa fara sa anunte si vine mort de beat de cele mai multe ori!

-Eu macar nu uit unde imi pun capul si sa imi fac plinul la masina!

-S-a intamplat o singura data! Cei asa de rau ma rog?!

-Ca l-ai chemat pe nenorocitul de Collins sa te ajute! Nu pe mine!

-Si daca te chemam pe tine ce faceai? Te puneai pe bancheta din spate si te culcai?!

-Ce au? ma intreaba Anna.

-Asa sunt eu. Nu se ascund. Stii, spre deosebire de alti parinti care isi ascunt "relatia" de copii lor, ei sunt opusul. Sunt exact ca doi tineri proaspat casatoriti. spune Nicole.

Un loc in viata taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum